ב.מ.וו מדווחת כי בתשעת החודשים הראשונים של 2022 היא מכרה 128,196 רכבים חשמליים מלאים (ב.מ.וו+מיני), מדובר בגידול של 114% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אם נתעלם מה- i3 החשמלית שהשיווק שלה הופסק השנה, מדובר ביצרן שהחל למכור רכבים חשמליים מלאים רק לפני כשנתיים כך שמדובר במספר מרשים של מכירות למותג פרימיום.
ב.מ.וו משווקת כיום שלושה דגמים חשמליים, ב.מ.וו iX3, ב.מ.וו i4 ו- ב.מ.וו iX. לאחרונה החברה החלה לשווק עוד שני דגמים חשמליים חדשים, הקרוסאובר הקומפקטי ב.מ.וו iX1 שהוא גרסה חשמלית ל- X1 החדש וכמובן שגם את ספינת הדגל החשמלית ב.מ.וו i7 אותה נפגוש עוד השנה בישראל. אל דגמים אלו תצטרף בשנה הבאה לפחות עוד חשמלית אחת, ב.מ.וו i5 שהיא כמובן גרסה חשמלית מלאה לסדרה 5 הבאה.
למרות המספר הנאה, יש לציין כי בשנה האחרונה, מספטמבר אשתקד, ב.מ.וו מכרה סך של 1,747,889 רכבים חדשים כך שבכל הקשור לחשמליות מדובר בכ-10% בלבד מסך המכירות של המותג. בנוסף יש לציין כי ברבעון האחרון (יולי-ספטמבר 2022) ב.מ.וו מכרה 52,306 רכבים חשמליים כך שהכיוון חיובי מאוד עבור החשמליות של ב.מ.וו.
יש לציין בנוסף שלמרות שפטפורמת CLAR של ב.מ.וו היא פלטפורמה מתקדמת המאפשרת לחברה גמישות רבה בתכנון הרכבים שלה וייצור של רכבים חשמליים, רק בשנת 2025 ב.מ.וו תעבור לפלטפורמה ייעודית לרכבים חשמליים, פלטפורמת NEUE KLASSE שהיא פלטפורמה נשלטת תוכנה שתעשה שימוש בדור השישי של מערכת ההנעה החשמלית eDrive של החברה.
פלטפורמה זו תעשה שימוש בדור חדש של סוללות צילינדר אותם החברה מפתחת, סוללות בקוטר 46 מ"מ ובשתי מידות גובה שונות. לפי ב.מ.וו סוללות אלו יאפשרו לדגמים החשמליים של החברה טעינה מהירה יותר ב-30% והגדלת טווח הנסיעה ב-30% והפחתת עלות הייצור של התאים ב-60% משמעותיים מאוד.