בתחילת הרבעון השלישי של 2025 כלמוביל תחל בשיווק של ג'אקו 5, הקרוסאובר הקומפקטי החדש של ג'אקו שיצטרף אל הג'אקו 7 שהושק אשתקד וממנו נמכרו השנה כ-3,900 יחידות, במיוחד מגרסת הפלאג-אין PHEV של הדגם. ג'אקו 5 ישווק בשלוש תצורות הנעה - חשמלי, היברידי ובנזין.
ג'אקו 5 הוא קרוסאובר משפחתי בגודלו המתחרה מול דגמים כגון סקודה קאמיק, יונדאי קונה ועוד. לדגם אורך של 4.38 מטר, רוחב של 1.86 מטר, גובה של 1.65 מטר, בסיס גלגלים של 2.62 מטר, כך שהוא מבין הדגמים הגדולים יותר בסגמנט, דומה בגודלו לקונה של יונדאי. לצד מרווח מספק למשפחה לדגם תא מטען גדול ושימושי בנפח של 480 ליטר. בעידן בו דגמים כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז' הפכו ליקרים יחסית, דגמים כמו הקונה וכעת גם הג'אקו מהווים תחליף ראוי לאותם דגמים בלי פשרות מיוחדות בכל הקשור למרווח לנוסעים או מטען ובמחיר נגיש יותר.

כאמור, ג'אקו 5 ישווק בשלוש תצורות הנעה, לגרסה החשמלית טווח נסיעה של 420 ק"מ, דומה לזה של האטו 3, ומנוע חשמלי קדמי בהספק של 211 כ"ס. הגרסה החשמלית של הג'אקו 5 תציג עיצוב שונה לחזית הדגם ללא הגריל האנכי הבולט המאפיין את שאר גרסאות הדגם.
גרסת הבנזין של הג'אקו 5 זהה למוכר לנו מהג'אקו 7, כלומר שילוב של מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק מרבי של 147 כ"ס ומומנט מרבי של 28.4 קג"מ בשידוך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים כאשר גם בדגם זה הרוכשים יוכלו לבחור מבין גרסאות הנעה קדמית לכפולה. בשלב זה אין עדיין מידע על הגרסה ההיברידית של הדגם שטרם נחשפה בעולם.

בצד הויזואלי ג'אקו 5 ממשיך את קו העיצוב של הג'אקו 7 המתאפיין בגריל צלעות אנכיות גדולת ובולט, פנסים מלבניים וקווי עיצוב זקופים. חלל תא הנוסעים מודרני למראה ואת העיצוב התעשייתי של האח הגדול מחליף כאן עיצוב אורבני וזורם יותר. במרכז הדשבורד נמצא את מסך ה-"13 האנכי של ג'אקו, נמצא גם משט טעינה אלחוטי, גלגל הגה חדש מבוסס משטחי מגע ולוח מחוונים דיגיטלי המוטמע באלמנט הדקורטיבי של הדשבורד.