סובארו חושפת בתערוכת ניו יורק 2025 את סובארו אאוטבק 2025 החדש, דור שביעי למכונית שעד היום היינו מכנים אותה כסטיישן מוגבהת עם הנעה כפולה אך בדור השביעי לדגם סובארו בחרה להפוך את הדגם, ויזואלית לפחות, לקצת פחות סטיישן וקצת יותר קרוסאובר מהשורה.
העיצוב החדש של האאוטבק מעניק לדגם מראה מחוספס וקשוח יותר אך גם מציג עומס מוגזם של אלמנטים ויזואליים וקחו בחשבון שזו עוד הגרסה "המעודנת" יותר של הדגם (בירוק) שכן גם יש גרסת ויילדרנס (Wilderness) עם יכולות שטח משודרגות שלה מראה מוגזם עוד יותר.

עם כל הכבוד לעיצוב החדש, זה מעולם לא היה הצד החזק של האאוטבק ומה שתמיד משך את הלקוחות הצפון אמריקאים אל הדגם זה התוכן וכאן סובארו דאגה לשמור על כל הערכים שהופכים את הדגם למיוחד, שדה ראייה רחב לכל הכיוונים, מושבים בגובה נכון לכניסה/יציאה נוחה יותר, חלל תא נוסעים מרווח ושקט, הנעה כפולה יעילה, מתלים רכים לטובת נוחות נסיעה נעימה למרחקים ארוכים ושטח קל וכן, גם השמירה על מערך כפתורים פיזיים בחלל תא הנוסעים זה חלק מהמתכון שהלקוחות המסורתיים והנאמנים מאוד של הדגם מחפשים.
הפורסטר החדש זכה לאחרונה למערכת הנעה היברידית אך בשלב זה לפחות, עבור השוק הצפון אמריקאי, האאוטבק שומר על מערך ההנעה של הדגם היוצא, לאחר מקצה שיפורים קל. דגם הבסיס מצויד במנוע 2.5 ליטר 180 כ"ס ו-24.6 קג"מ בשידוך לתיבת הילוכים CVT רציפה ומערכת הנעה כפולה ודגם XT הבכיר יותר מצויד במנוע 2.4 ליטר טורבו בהספק מרבי של 260 כ"ס ו- 38.3 קג"מ, גם כאן בשידוך לתיבת הילוכים רציפה ולמערכת הנעה כפולה.

כל גרסאות הדגם מצוידות במערכת בקרת השטח האלקטרונית X-MODE שהפעם נשלטת באמצעות כפתור על גלגל ההגה במקום בין המושבים כבעבר. סובארו מדווחת על נעילה מהירה יותר של הדיפרנציאל המרכזי בעת זיהוי החלקה של הגלגלים ושילוב נתוני זווית היגוי בבקרת הדיפרנציאל. מערכת ההיגוי (מסרק הגה) נלקחה ישירות מדגם הביצועים WRX לטובת שיפור המשוב לנהג וניהוג ישיר יותר. מרווח הגחון בדגם נותר על 221 מ"מ, יותר ממרבית דגמי הקרוסאובר על הכביש.
לקוחות שירצו יותר יוכלו לבחור באאוטבק Wilderness המשווק כסטנדרט עם מנוע ה-2.4 טורבו לזה הגרסה מוסיפה קפיצים/בולמים שונים עם הגבהת מרכב המגדילה את מרווח הגחון ל-246 מ"מ יחד עם עיצובים שונים לפגושים לטובת שיפור זוויות הגישה/נטישה של הדגם וחישוקי גלגלים הנועלים צמיגי כביש/שטח ייעודיים.

חלל תא הנוסעים של האאוטבק עוצב מחדש לחלוטין והוא מציג את המערך הטכנולוגי החדש של החברה המשלב מערכת מולטימדיה "12.1 חדשה עם ממשק חדש והבטחה לפעולה מהירה יותר לצד לוח מחוונים דיגיטלי "12.3. המערכת החדשה כוללת אפליקציה לשליטה מרחוק, עדכוני OTA, ניווט מבוסס ענן כולל מצב שטח וחיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. לקחות הדגם היוצא פחות התחברו לשליטה על בקרת האקלים שהייתה משולבת במסך המרכזי ולכן באאוטבק החדש היא התקינה ממשק פיזי נפרד לשליטה על בקרת האקלים.
סובארו התקינה בדגם מושבים חדשים עם תמיכה משופרת לגוף וכרית תמיכה מתכוונת לירכיים. מעבר למרווח משופר לנוסעים מלפנים ומאחור סובארו מדווחת על שיפור בידוד הרעשים עם הבטחה להפחתה של 10% בחדירת רעשי רוח וכביש לחלל תא הנוסעים.

האאוטבק החדש מצויד בדור העדכני ביותר של מערכת הבטיחות EyeSight של סובארו. מעבר למערכות המקובלות הגרסה החדשה של מערכת EyeSight מוסיפה עצירת חירום בצד הדרך אם הנהג הפסיק להגיב לכל ההתראות, בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, ובחלק מרמות הגימור מערכת בקרת השיוט האדפטיבית מאפשרת נהיגה ללא אחיזה בגה עד למהירות של 140 קמ"ש. בנוסף לכך מערכת בקרת השיוט האדפטיבית עושה כעת שימוש במידע מהמצלמות הקדמיות ומערכת הניווט כדי להתאים מראש את מהירות הנסיעה לתוואי הנסיעה, כמו האטה לפני עיקולים.