ב.מ.וו טרם חשפה את הדור השביעי והחדש של ה-M5 סדאן, שתתבסס כמובן על סדרה 5 החדשה אשר נחשפה בחודש שעבר, אך כבר כעת היא מאשרת כי היא מפתחת גרסת סטיישן לדגם - M5 טורינג. עם דגם זה ב.מ.וו תוכל כמובן להתחרות מול אודי RS6 אוונט שהיא אמת המידה לסטיישן ביצועים.
זו לא הפעם הראשונה בה ב.מ.וו תשווק M5 טורינג, היא עשתה זאת בשנת 1992 על בסיס הדור השני של ה-M5 סדאן והיא עשתה זאת שוב בשנת 2007 עם הדור הרביעי של הדגם. לאור הביקוש הגבוה ל- M3 טורינג זו כנראה החלטה נכונה עבור ב.מ.וו.
כמו במקרה של ה- M3 טורינג, גם ה- M5 טורינג תשווק בגרסה הגבוהה והמאובזרת ביותר של ה- M5 כך שגם אם הייצור לא יהיה במהדורה מוגבלת זה לבדו יהפוך את הדגם לרכב אקסלוסיבי למדי.
ב.מ.וו טרם חשפה את יחידת ההנעה של ה-M5 החדשה אך ההנחה היא כי הדגם יעשה הפעם שימוש ביחידת הנעה ההיברידית פלאג-אין של ב.מ.וו MX וסביר להניח שכמו בדגם XM גם כאן נמצא את המערכת בשתי גרסאות, רגילה עם 653 כ"ס וקומפקטישן, על בסיס ה- XM רד לייבל, עם הספק כולל של 748 כ"ס.
זה כמובן הרבה יותר מה-635 כ"ס של דגם הקצה M5 CS המצויד במנוע 4.4 ליטר V8 טווין-טורבו, אך זה פחות מדגמים מתחרים כגון מרצדס AMG GT 63 S שגם לה מערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם הספק כולל של 843 כ"ס.