כחצי שנה לאחר שחשפה את את הקרוסאובר הביצועים ההיברידי פלאג-אין שלה, ב.מ.וו XM, חטבית M חושפת את גרסת הקצה של הדגם, ב.מ.וו XM Red Label. להזכירכם, ב.מ.וו XM הוא דגם ייחודי לחטיבת M כך שהוא לא ישווק כדגם רגיל של ב.מ.וו.
יחידת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של ה- XM רד לייבל זהה כמובן לזו של ה-XM הסטנדרטי, שילוב של מנוע 4.4 ליטר V8 טווין-טורבו יחד עם מנוע חשמלי המשולב בתיבת השמונה הילוכים האוטומטית של הדגם וכמובן שנמצא גם מערכת הנעה כפולה ודיפרנציאל מוגבל החלקה M נשלט אלקטרונית מאחור. למנוע החשמלי יש הילוך ייחודי לפני החיבור לתיבת ההילוכים שלמעשה מכפיל את המומנט האפקטיבי של המנוע החשמלי.
בעוד שבדגם XM הרגיל מנוע ה- V8 מייצר הספק מרבי של 489 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ, בדגם רד לייבל הוא מייצר הספק מרבי של 585 כ"ס ומומונט מרבי של 76.4 קג"מ הזמין ברצועה רחבה של סיבובי מנוע - 1,800 עד 5,400 סל"ד. המנוע החשמלי נותר זהה עם 197 כ"ס ו-28.5 קג"מ, כך שהספק הכולל של דגם XM רד לייבל עומד על 748 כ"ס והמומנט המרבי על 102 קג"מ, שיפור של 95 כ"ס ו-20.4 קג"מ לעומת הדגם הסטנדרטי.
בשורה התחתונה, ל- ב.מ.וו XM רד לייבל נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.8 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש או 290 קמ"ש עם חבילת M Driver האופציונלית. שיפור משמעותי לעומת ה-4.3 שניות וו- 250/270 קמ"ש של דגם XM הסטנדרטי.
כמו בדגם הסטנדרטי, גם כאן נמצא סוללה בקיבולת נטו של 25.7kWh המאפשרת נסיעה חשמלית מלאה לטווח של 82 - 90 ק"מ ומהירות חשמלית מרבית של 140 קמ"ש. טעינה של הסוללה אפשרית באמצעות מטען פנימי בהספק של 7.4kW כך שטעינה מלאה של הסוללה אורכת כ-4 שעות ו-15 דקות.
שוב כמו בדגם הסטנדרטי, גם כאן נמצא חישוקי "21 עם צמיגים במידות של 275/45 מלפנים ו- 315/35 מאחור, בולמי M אדפטיביים ומתלה קדמי בתצורת עצמות עצה כפולות ואחורי בתצורת רב חיבורי, מוטות מייצבים אקטיביים נשלטים אלקטרונית, מערכת בלימה עם קליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים ומערכת היגוי לכל הגלגלים.
בכדי שאף אחד לא יחשוב בטעות שרכשתם את הגרסה הרגילה של הדגם, החישוקים, הגריל הקדמי והאלמנט הדקורטיבי סביב החלונות זכו להדגשה בצבע אדום. לרשות הרוכשים מבחר של 50 צבעים חיצוניים ייחודיים לדגם ומי שירצה להיות ייחודי עוד יותר יוכל לבחור בצבע השחור מט מטאלי הייחודי (Frozen Carbon Black) שאתם רואים בתמונות אשר יוצע במספר מוגבל של 500 יחידות בלבד.
הצבע האדום ממשיך גם אל חלל תא הנוסעים, לא רק בצבע האדום של התפירה או העור בחלק העליון של המושבים, אלא גם בגימורי הקרבון בהם שולבו חוטים של סיבי פחמן בצבע אדום. לכל זה מצטרפת כמובן רשימת אבזור עשירה וארוכה מאוד של אבזור נוחות ובטיחות.