ב.מ.וו ממשיכה במלוא המרץ לחשמל את היצע הדגמים שלה והבאה בתור היא ספינת הדגל של החברה, סדרה 7 החדשה, אשר תשווק גם בגרסת הנעה חשמלית מלאה - ב.מ.וו i7. כמו במקרה של ב.מ.וו i4 המבוססת על סדרה 4 גראן קופה החדשה, גם ב.מ.וו i7 היא לא חשמלית ייעודית אלא מבוססת על סדרה 7 החדשה שתוצג במהלך השנה הבאה.
עם תחילת מבחני החורף לדגם בשוודיה הקרה, ב.מ.וו מספקת לנו תמונות תחת מעטה הסוואה ומידע ראשוני על ספינת הדגל החשמלית הראשונה של המותג. הטמפרטורה הנמוכה, הדרכים המושלגות והאגמים הקפואים המספקים משטח נהיגה נרחב עם מקדם חיכוך נמוך במיוחד, מאפשרים למהנדסי החברה לבחון ולכייל במזג אוויר קר במיוחד את מערכת הרכב השונות, כגון בקרת היציבות, המתלים, היגוי ועוד.
לצד זה וחשוב לא פחות, הנעה חשמלית לא חובבת במיוחד מזג אוויר קר כך שזו ההזדמנות של המהנדסים לבחון את תפקוד כל רכיבי מערכת ההנעה החשמלית, כולל בקרת הטמפרטורה של הסוללה וטעינה של הרכב במזג אוויר קר במיוחד.
ב.מ.וו i7 תתבסס על גרסה של פלטפורמת CLAR המתקדמת של ב.מ.וו העושה שימוש נרחב באלומינים וסיבי פחמן להשגת משקל קל וקשיחות גבוהה. הדגם יעשה שימוש בדור החמישי של מערכת ההנעה החשמלית eDrive של ב.מ.וו, כפי שכבר פגשנו לדוגמה בקרוסאובר ב.מ.וו iX.
בשלב זה ב.מ.וו לא מספקת מידע על יחידות ההנעה החשמלית של הדגם אך ניתן להניח כי אלו יהיו דומות למה שכבר פגשנו בדגם iX, כלומר דגמי הנעה כפולה בלבד עם הספקים של 326 כ"ס ועד ל-600 כ"ס בדגם M60 הבכיר - שטרם הוצג. אם לדגם iX xDrive 50 המצויד בסוללה בקיבולת נטו של 105.2kWh טווח נסיעה מרבי של 630 ק"מ, אפשר לצפות שדגם i7 יציג טווח נסיעה של כ-700 ק"מ.
לצד דגם i7 החשמלי, סדרה 7 החדשה תשווק גם עם מבחר של מנועי בנזין ודיזל וכן במספר דגמי פלאג-אין הצפויים להציג טווח נסיעה משמעותי של כ-100 ק"מ. עם מבחר הדגמים הזה ב.מ.וו תוכל להתחרות במרצדס S קלאס החדשה ובמרצדס EQS החשמלית וכן בדור הבא של אודי A8 שגם הוא ישווק בגרסה חשמלית מלאה.
לאחרונה ב.מ.וו הציגה לא מעט דגמים עם עיצובים שנקרא להם "מעניינים", במקרה של סדרה 7 החדשה, גם תחת מעטה ההסוואה הכבד, אפשר להבחין כי כאן נפגוש עיצוב שגרתי יותר וללא גריל קדמי במידות של XXXL כמו חלק מדגמי החברה האחרונים.