במרבית המקרים, להנעה אחורית או קדמית אין סיכוי במבחני תאוצה מהמקום מול דגמי הנעה כפולה בהספק ומשקל דומים, חלוקת המומנט לכל הגלגלים מונעת או מפחיתה משמעותית את איבוד האחיזה בגלגלים בעת יציאה מהמקום, השלב בו פועל על גלגלים המומנט הגבוה ביותר, בין אם מדובר בהנעה חשמלית או רכב בעירה פנימית עם תיבת הילוכים.
דגמי M3 עם הנעה אחורית התקשו להתמודד מול טסלה מודל 3 פרפורמנס בדיוק מהסיבה הזו, אך מה קורה כאשר מציבים מול המודל 3 את ה- M3 xDrive עם הנעה כפולה? צפו ותגלו.