לאחר שזכינו השבוע לצפות בתמונה של M5 החדשה אשר דלפה לרשת, ב.מ.וו חושפת כעת את דגמי 2021 המחודשים של ה-M5 המבוססים על מתיחת הפנים לסדרה 5 אשר הוצגה בחודש שעבר. כל השינויים בדגם מתרכזים בצד העיצוב והטכנולוגיה שכן אין שינויים בחטיבת ההנעה של הדגם הממשיך עם מנוע 4.4 ליטר V8 טווין-טורבו בהספקים של 600 כ"ס בדגם הרגיל ו-625 כ"ס בדגם M5 קומפטישן. מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, נמסר כי ה-M5 החדשה תשווק בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2021.
כהמשך ישיר לסדרה 5 המחודשת, גם ל-M5 החדשה פנסים חדשים מלפנים ומאחור - ראשיים עם תאורת לייזר - גריל קדמי בולט יותר (שחור בדגמי M5 קומפטישן) ועיצוב מעודכן לפגושים מלפנים ומאחור. את העדכון החיצוני משלימים שני צבעים חדשים וכן אופציה לחישוקי "20 (דגם 810M) שנלקחו ישירות מה-M8.
בתא הנוסעים אנחנו פוגשים את אותם השינויים שפגשנו בסדרה 5 המחודשת וזה כולל מערכת מולטימדיה iDrive מעודכנת עם מסך מגע מרכזי "12.3 במקום "10.25, תצוגה ייעודית לדגם M והרחבה לאנדרואיד אוטו בנוסף לאפל קאר-פליי (בחיבור אלחוטי). נמצא גם בורר מצבי נהיגה וכיול חדש לצד מוט ההילוכים האלקטרוני וכן ריפודים חדשים למושבים.
כאמור, אין שינויים ביחידת הכוח כך שהדגם ממשיך עם מנוע ה-4.4 ליטר V8 טווין טורבו של הדגם היוצא עם 600 כ"ס ו-76.4 קג"מ בדגם הבסיס, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.4 שניות, ו-625 כ"ס ו-76.4 קג"מ בדגם M5 קומפטישן הבכיר יותר (0-100 קמ"ש ב-3.3 שניות) הכולל לא רק מראה אגרסיבי יותר אלא גם כיול חד יותר וכעת עם בולמים חדשים שנלקחו מה-M8. המהירות המרבית בשני הדגמים מוגבלת ל-250 קמ"ש אך חבילת "M Driver", או קידוד בחמישה שקלים, תעלה את הגבלת המהירות ל-305 קמ"ש.
שני הדגמים מצוידים בבולמי M אדפטיביים, תיבת 8 הילוכים אוטו' ומערכת הנעה כפולה מתקדמת עם תעדוף ברור לטובת הציר האחורי ואפשרות למצב הנעה אחורית בלבד כאשר כל הבקרות כבויות.