ב.מ.וו חושפת את דגמי 2025 החדשים של הקרוסאובר החשמלי iX, הקרוסאובר החשמלי הייעודי הראשון של ב.מ.וו אשר הוצג לראשונה לפני כארבע שנים. דגמי 2025 המחודשים של ב.מ.וו iX מציגים מקצה שדרוגים מקיף לדגם, כולל עיצוב חדש ודינאמי, יחידות הנעה משודרות ותוספת משמעותית לטווח הנסיעה, עד 701 ק"מ, שהושגה באמצעות סוללות חדשות.
עם מתיחת הפנים ב.מ.וו מעדכנת את שמות גרסאות הדגם, דגם iX xDrive45 מחליף את דגם xDrive40 כדגם הבסיסי, דגם iX xDrive60 מחליף את דגם xDrive50 ודגם iX M70 xDrive מחליף את דגם iX M60 xDrive כגרסת הביצועים הבכירה.
פנסים ראשיים חדשים ורחבים יותר יחד עם עיצובים חדשים לפגושים מלפנים ומאחור מעניקים לדגמי 2025 המחודשים של ה- iX מראה דינאמי ובעיקר פרופורציונלי יותר מזה של הדגם היוצא, עדכון מוצלח ודי מתבקש לעומת העיצוב "החלבי" של הדגם היוצא.
כל דגמי iX המחודשים זכו למגוון שדרוגים ליחידות ההנעה החשמליות, בין אם מנועים חזקים יותר, משאבת חום חדשה, תאים חדשים ומתקדמים יותר לסוללה עם צפיפות אנרגטית גבוהה יותר, שיפור הנצילות של מערכת ההנעה באמצעות שימוש בממיר מתח חדש (SiC) ועוד.
השיפור המשמעותי ביותר נרשם בדגם הבסיס xDrive45 החדש שקיבל סוללה חדשה בקיבולת גדולה של 94.8kWh, לעומת 71kWh בלבד בדגם היוצא (קיבולת נטו), כך שכעת לדגם זה טווח נסיעה של עד 602 ק"מ - תלוי רמת גימור - זאת לעומת עד 425 ק"מ בדגם היוצא. לצד השיפור המשמעותי לטווח הנסיעה הדגם זכה גם לתוספת הספק משמעותית כך שלדגם הספק משולב של 408 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ, לעומת 326 כ"ס ו-64.2 קג"מ בדגם היוצא, זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 5.1 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש - שיפור של 1.0 שניות.
ב.מ.וו iX xDrive60 מציג שדרוג קטן יותר עם קיבולת סוללה שעומדת כעת על 109.1kWh, לעומת 105.2kWh בדגם היוצא, כך שטווח הנסיעה המרבי עומד על עד 701 ק"מ לעומת 630 ק"מ בדגם היוצא. גם כאן נמצא יחידת הנעה משופרת עם הספק מרבי של 544 כ"ס ומומנט מרבי של 78.0 קג"מ, זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 4.6 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש, ללא שינוי מהדגם היוצא.
לדגם הביצועים iX M70 xDrive סוללה חדשה בקיבולת של 108.9kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של עד 600 ק"מ (לעומת 566 ק"מ בדגם היוצא). במצב בוסט הזמני שני המנועים החשמליים של הדגם מייצרים הספק מרבי משולב של 659 כ"ס ומומנט מרבי של 103.5 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.8 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש, גם כאן ללא שינוי מהדגם היוצא.
תחום הטעינה נותר ללא שינוי, טעינה מהירה בהספק של עד 175kW בדגם הבסיס או 195kW בשאר גרסאות הדגם. טעינה ביתית אפשרית באמצעות מטען פנימי 11kW אותו ניתן לשדרג כאופציה למטען 22kW שיקצר את זמן הטעינה בכ-50% ועם סוללות בקיבולת גדולה כל כך, זה שדרוג די מתבקש.
חלל תא הנוסעים נותר ללא שינוי, למעט מספר שינויים קלים כגון גלגל הגה M-Sport חדש, מושבי M-Sport חדשים (סטנדרט בדגם M70), מושבים נוחים ותומכים יותר לכל גרסאות הדגם, כל זה לצד שילובי צבעים, ריפודים וגימורים חדשים.