לאחר שחשפה במאי אשתקד את סדרה 5 סדאן החדשה (G60), ב.מ.וו חושפת כעת את גרסת הסטיישן השימושיות יותר של הדגם, סדרה 5 טורינג החדשה שכמו דגם הסדאן תשווק גם בגרסה חשמלית - i5 טורינג.
ל- ב.מ.וו סדרה 5 טורינג החדשה אורך של 5,060 מ"מ, רוחב של 1,900 מ"מ, גובה של 1,515 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,995 מ"מ, עד כאן הכל זהה לדגם הסדאן כך שכל ההבדל הפיזי בין הדגמים מסתכם בגישה נוחה יותר לחלל תא המטען ובנפח גדול יותר העומד על 570-1700 ליטר לעומת דגם הסדאן בו הנפח עומד על 520 ליטר בדגמי הבנזין/דיזל או 490 ליטר בדגמים החשמליים.
סדרה 5 טורינג החדשה תשווק בשלב הראשון בשני דגמי i5 חשמליים ובשני דגמי דיזל, בקיץ 2024 יצטרפו להיצע דגם פלאג-אין 530e חדש עם 300 כ"ס וטווח חשמלי של כ-100 ק"מ ודגם דיזל בריון 540d עם מנוע 3.0 ליטר טורבו דיזל.
דגמי i5 טורינג זהים למוכר לנו מדגמי i5 סדאן: דגם i5 eDrive40 טורינג מצויד במנוע חשמלי אחורי בהספק של 340 כ"ס במצב בוסט או ספורט (313 כ"ס קבוע) ומומנט מרבי של 43.8 קג"מ. בשילוב עם סוללת 81.2kWh זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 6.1 שניות, מהירות מרבית של 193 קמ"ש וטווח נסיעה של 483 - 560 המשתנה בהתאם לרמת הגימור וגודל חישוקי הגלגלים.
דגם הביצועים החשמלי i5 M60 xDrive טורינג מצויד בשני מנועים חשמליים בהספק כולל של 601 כ"ס במצב בוסט (517 כ"ס קבוע) ומומנט מרבי 83.6 קג"מ. כאן השילוב הזה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות, מהירות מרבית של 230 קמ"ש וטווח נסיעה של 445 - 506 ק"מ. באירופה הדגם ישווק עם מטען פנימי 11kW עם אופציה לשדרג למטען 22kW וטעינה מהירה בהספק של עד 204kW.
דגם הדיזל 520d, שזמין עם הנעה אחורית או כפולה, מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 197 כ"ס ומומנט מרבי של 40.4 קג"מ. זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות ומהירות מרבית של 220 קמ"ש עם צריכת דלק משולבת של כ-17.5 ק"מ לליטר.
מעבר לכך כל השאר זהה כמובן למה שפגשנו אשתקד בסדרה 5 סדאן החדשה, זה כולל כמובן את מערכת iDrive 8.5 המתקדמת עם מסך פנורמי גדול ("12.3+"14.9) ובמין היתר נוכל למצוא גם מערכת שמע Bowers & Wilkins עם 18 רמקולים, וו גרירה נשלף חשמלית (כושר גרירה של עד 2,000 ק"ג), אופציה ל-100% ריפודי עור סינטטי או עור אמיתי, אפליקציה לשליטה מרחוק, קונסולת משחקים ושירותי הזרמת מדיה, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, תאורת אווירה עשירה ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות.