רגע לפני ש-ב.מ.וו תעשה זאת בעצמה, עד סוף החודש כפי שהבטיחה, תמונות ראשונות של ב.מ.וו M5 CS דלפו לרשת ומאפשרות לנו היכרות מוקדמת עם העיצוב של גרסת הקצה ל-M5 F90 הנוכחית וכלל הנראה גם הגרסה האחרונה של הדגם עד אשר יגיע הדור הבא של הדגם.
בתחילת החודש ראש חטיבת M של ב.מ.וו (Markus Flasch) חשף מספר פרטים על ה- M5 CS, כגון העבודה שהדגם יעשה שימוש בגרסה משופרת במעט של מנוע ה-4.4 ליטר V8 טווין-טורבו של ה- M5 קומפטישן כך שבמקום 625 כ"ס ההספק המרבי יעמוד על 635 כ"ס. כמו בשאר דגמי ה- M5 הכוח יעבור אל הכביש דרך תיבת 8 הילוכים אוטו' בגרסת M ומערכת הנעה כפולה M xDrive עם תעדוף ברור לציר האחורי.
בנוסף, באמצעות שימוש נרחב יותר בקרבון, חישוקי "20 ייחודיים לדגם וקלים במיוחד, מושבים עם מסגרת קרבון שנלקחו ישירות מה-M4 החדשה, הפיכת המושב האחורי למושב לשני נוסעים בלבד, צלחות בלימה קרמיות כסטנדרט ועוד, מהנדסי ב.מ.וו הצליחו להפחית את משקל הדגם ב-70 ק"מ לעומת ה-M5 קומפטישן. לצד כל זה אפשר לצפות גם למגוון שינויים ושדרוגים בתחומי ההיגוי והמתלים.
מעבר לצבע הברונזה הייחודי, חטיבת M העניקה לדגם שלל שדרוגים ויזואליים בכדי לבדל את הדגם משאר דגמי M5 הרגילים, בולט במיוחד הוא מכסה המנוע השרירי למראה ותאורת היום הצהובה בפנסים הראשיים בהשראת דגמי המרוצים של חטיבת M, חישוקי ה- CS בעיצוב דומה למוכר לנו מה-M2 CS, כונסי אוויר מוגדלים בפגוש הקדמי לשיפור יכולת הקירור, קליפרים באדום ועוד.