ב.מ.וו מחזיקה כיום היצע מכובד של רכבים חשמליים, החל מה-iX1 שהוצג השנה על בסיס ה- X1 החדש ועד לספינת הדגל החשמלית i7 שהוצגה גם היא השנה על בסיס סדרה 7 החדשה. מה שמשותף לכל הדגמים האלו הוא שהם לא רכבים חשמליים ייעודיים המתבססים על פלטפורמה ייעודית להנעה חשמלית.
כל זה ישתנה החל משנת 2025, אז ב.מ.וו תציג את הרכבים החשמליים הראשונים שלה על בסיס פלטפורמה ייעודית לרכבים חשמליים וכעת החברה חושפת כי שני הדגמים הראשונים שנפגוש על בסיס הפלטפורמה הזו הם רכב סדאן מסדר הגודל של סדרה 3 וכן קרוסאובר חשמלי ספורטיבי. דגמים אלו יעשו שימוש במערכת iDrive דור 8 הבא ובחברה צופים כי עד לסוף העשור הנוכחי כמחצית מהמכירות של החברה יתבססו על הפלטפורמה הזו.
הדגמים החשמליים הייעודיים יעשו שימוש בדור הבא של מערכת ההנעה החשמלית של ב.מ.וו, eDrive 6. זה כולל לא רק מנועים חשמליים חדשים, ב.מ.וו מפתחת בעצה את כל מערכות ההנעה החשמליות שלה, אלא גם דור חדש של סוללות שבין היתר יאפשרו הוזלה משמעותית של עלות הייצור של הרכבים.
הפלטפורמה הייעודית הזו שזכתה לשם המיתולוגי Neue Klasse (הסדרה החדשה), השם הזה בעבר התייחס לנקודת המפנה החשוב ביותר בהיסטוריה של החברה כאשר היא החלה להציג אי שם בשנות השישים והשביעים את רכבי הסדאן והקופה הקומפקטיים של החברה, כמו ב.מ.וו סדרה 1500 או 2000, אשר הפכו את החברה מחברה מפסידה עם מוצרים מיושנים לחברה רווחית, מודרנית ומצליחה מאוד. הדגמים האלו מהווים את הבסיס למה שאנחנו מכירים כיום כסדרה 3 וסדרה 5.
במחצית הראשונה של השנה קבוצת ב.מ.וו מכרה סך של 75,890 רכבים חשמליים, 57,462 מדגמי ב.מ.וו ו-18,428 מדגמי מיני, גידול של 110% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לצד זה קבוצת ב.מ.וו מכרה סך של 108,578 דגמי PHEV. מדגמי i4 החדשים ב.מ.וו מסרה מתחילת השנה 12,839 יחידות ומהקרוסאובר ב.מ.וו iX החברה מסרה 9,294 יחידות. הדגם החשמלי הנמכר ביותר של החברה הוא ב.מ.וו iX3 ממנו נמסרו מתחילת השנה 21,548 יחידות.