ליפמוטור חושפת בסין את הקרוסאובר המשפחתי B10, קרוסאור חשמלי המתחרה מול דגמים כגון BYD אטו 3. ליפמוטור B10 הוא הדגם הראשון מסדרת דגמי B של החברה, סדרת הדגמים הקטנים והזולים יותר של המותג. ליפמוטור B10 ישווק בהמשך השנה באירופה ואנחנו בהחלט מצפים לפגוש השנה את הדגם גם כאן בישראל. אם התמחור האטרקטיבי והתחרותי של דגם C10 הגדול יותר ימשיך גם לדגם B10, אז מדובר בקרוסאובר משפחתי עם פוטנציאל להפוך ללהיט מכירות.
ליפמוטור B10 מבוסס על פלטפורמת LEAP 3.5 הייעודית להנעה חשמלית וזו גרסה מעודכנת לפלטפורמת LEAP 3.0 המשמשת את כל דגמי סדרה C של ליפמוטור. למרות שמדובר בדגם במחיר זול יחסית, הוא עדיין נהנה מכל הטכנולוגיה שהפלטפורמה הזו מציעה, כולל חיבור ישיר של הסוללה לשלדה (CTC) והנעה אחורית או מולטימדיה הפועלת על בסיס שבב סנאפדרגון 8295 מהיר של קוואלקום.

עם אורך של 4515 מ"מ, רוחב של 1885 מ"מ, גובה של 1655 מ"מ ובסיס גלגלים של 2735 מ"מ, ליפמוטור B10 ארוך יותר ב- 60 מ"מ מהאטו 3, רחב יותר ב- 10 מ"מ לרוחב ועם תוספת של 15 מ"מ לבסיס הגלגלים.
לפימוטור B10 ישווק עם שתי יחידות הנעה, הבסיסית עם מנוע אחורי בהספק של 177 כ"ס והבכירה יותר עם מנוע אחורי בהספק של 215 כ"ס. בשלב זה ליפמוטור מציינת רק סוללה אחת, סוללת LFP בקיבולת של 56.2kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של כ-510 ק"מ בתקן CLTC, כך שבתקן WLTP האירופאי אתם יכולים לצפות לטווח נסיעה של כ-430 ק"מ.

זו הפעם הראשונה בה אנחנו נחשפים אל חלל תא הנוסעים של ה- B10 וכצפוי מרכב כזה בו העיקר הוא המחיר הנגיש, הדגש כאן הוא יותר על השימושיות וקצת פחות על העיצוב. מצד שני, כיאה לרכב מסין אבזור זה לא מה שחסר כאן ועדיין נוכל למצוא ריפודי עור סינתטי, מושבים קדמיים חשמליים, תאורת אווירה סביב פתחי המיזוג, חלון גג פנורמי עם וילון חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים עם פתח אחורי, שקעי USB מלפנים ומאחור, משטח טעינה אלחוטי ומערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך "14.6 גדול.