ליפמוטור C10 פלאג-אין
ליפמוטור C10 REEV.
ליפמוטור C10 פלאג-אין
ליפמוטור C10 REEV.

כמעט לכל רכב חשמלי מסין המשווק בארץ יש גרסת פלאג-אין בשוק המקור, למעשה המכירות של רכבים "ירוקים" בשוק הסיני מתחלקים שווה בשווה בין רכבי פלאג-אין לרכבים חשמליים. גם לליפמוטור C10 החשמלי שהושק לאחרונה בישראל יש גרסת פלאג-אין וכעת היא עושה את דרכה לאירופה, תוצג במסגרת תערוכת בריסל בחודש הבא ותשווק בהמשך. 

 

כמו כל רכב פלאג-אין עממי מהשוק הסיני, גם מערכת ההנעה ההיברידית של ליפמוטור C10 מבוססת על מנוע בנפח של 1.5 ליטר בהספק של 95 כ"ס, אטמוספרי במקרה הזה, המשמש רק כגנרטור לטעינת הסוללה ולכן הרכב מוגדר כרכב חשמלי עם מאריך טווח (​​REEV). המנוע החשמלי הראשי המותקן מאחור הוא אותו מנוע של הגרסה החשמלית, 215 כ"ס ו-32.6 קג"מ, אליו מחוברת סוללת LFP בקיבולת גדולה של 28.4kWh. 

 

ליפמוטור C10 תא הנוסעים
ליפמוטור C10.

עם יחידת ההנעה הזו לליפמוטור C10 פלאג-אין נתון 0-100 קמ"ש של 7.7 שניות, מהירות מרבית של 170 קמ"ש וטווח חשמלי מרשים של 145 ק"מ, בתקן WLTP האירופי. 

 

את הסוללה ניתן להטעין גם באמצעות עמדת טעינה מהירה, ליפ לא מציינת את הספק הטעינה אך היא מציינת כי 18 דקות מספיקות כדי להטעין כמחצית מהטווח החשמלי האפשרי. בשילוב עם מיכל הדלק, לליפמוטור C10 פלאג-אין טווח נסיעה כולל של "מעל ל-950 ק"מ". 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.