קבוצת ב.מ.וו מציגה סיכום קצר של ביצועי הקבוצה לשנת 2020, קבוצה הכוללת את המותגים ב.מ.וו, מיני, רולס רויס וחטיבת האופנועים של ב.מ.וו מוטורד, ומדגישה במקביל את המחויבות שלה להגדיל משמעותית את היצע הדגמים עם הנעה חשמלית, במסגרת התוכנית האסטרטגית שהציגה הקבוצה עוד בשנת 2019.
קבוצת ב.מ.וו משווקת כיום רק 3 דגמים חשמליים מלאים, ב.מ.וו iX3, ב.מ.וו i3 הוותיקה ומיני קופר SE החשמלית, ולצד דגמים אלו היא משווקת כיום 10 דגמי פלאג-אין שונים. עד שנת 2023 הקבוצה מתכננת לשווק 25 דגמים העושים שימוש במערכת חשמלית, מעל למחצית מדגמים אלו יהיו דגמים חשמליים מלאים.
שני הדגמים החשמליים המלאים ש-ב.מ.וו תשיק כבר בזמן הקרוב הם ב.מ.וו i4, גרסה חשמלית על בסיס סדרה 4 גראן קופה החדשה (שטרם נחשפה) וכן את הקרוסאובר החשמלי הייעודי ב.מ.וו iX שכמו חלק מדגמי ב.מ.וו האחרונים מציג עיצוב שהוא לא ממש קל לעיכול.
ב.מ.וו i4 אמורה להציג לנו איך עושים רכב חשמלי שהוא גם מהנה לנהיגה. הדגם, בגרסתו הבכירה, יצויד במערכת הנעה חשמלית בהספק כולל של 530 כ"ס, הנעה כפולה באמצעות שני מנועים, וטווח נסיעה של כ-600 ק"מ. ב.מ.וו iX מהצד השני היא תצוגת תכלית של מה שנפגוש בדור הבא של הרכבים החשמליים של ב.מ.וו, זה כולל פלטפורמה ייעודית לרכבים חשמליים, יכולות אוטונומיות ברמה 3, קישוריות מהירה בטכנולוגיית 5G, תא נוסעים מינימליסטי עם צמד מסכים בגודל של "12.3 ו-"14.1 הפרוסים לפני הנהג ומערכת הנעה חשמלית בהספק כולל של 500 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של מעל ל-600 ק"מ.
אנחנו כבר יודעים לומר שהדור הבא של סדרה 7 ישווק בגרסה חשמלית מלאה בדגם i7 ואם ב.מ.וו תעמוד בתוכניות שלה אז בשנה הבאה תשווק גם גרסת מימן חשמלית לקרוסאובר X5. סביר להניח כי תחת מותג מיני ב.מ.וו תציג לפחות עוד דגם אחד חשמלי, אפשר לצפות גם לדגם ביצועים חשמלי אחד כסוג של דגם הילה, כפי שהייתה בזמן ב.מ.וו i8 שבישרה על לידתו של מותג המשנה i לרכבים חשמליים, ואת כל השאר רק נותר לנחש.
חטיבת הרכב של קבוצת ב.מ.וו סיימה את שנת 2020 עם מסירות של 2,324,809 רכבים, עבור המותג מדובר אמנם בירידה של 8.4% לעומת שנת 2019 אך יחסית לשאר תעשיית הרכב, אלו ביצועים לא רעים בכלל. מותג ב.מ.וו מסר 2,028,659 רכבים (ירידה של 7.9%) מתוכם נמסרו 144,218 רכבים של חטיבת M (עליה של 5.9%) במהלך שנת 2020 ב.מ.וו מסרה 192,646 רכבים העושים שימוש במערכת הנעה חשמלית (PHEV או BEV) וכאן מדובר בגידול מרשים של 31.8% לעומת שנת 2019.
כמו יצרנים אחרים, המגפה אילצה את ב.מ.וו לפתח שיטות מכירה מרחוק וכיום היא מציעה לסוכנים שלה מערכת שלמה של כלים למכירה של רכבים באופן מקוון. הפריסה של המערכת התבצעה אשתקד ב-60 שווקים שונים ובמהלך השנה הנוכחית ב.מ.וו תרחיב את הפריסה לשווקים נוספים.