טוב, ב.מ.וו לא אמרה את זה ישירות על טסלה אבל העקיצה הזו בהחלט מכוון למותג שבנה את התהילה שלו על האצה מהירה בקו ישר. את זה טסלה עשתה כמובן בשכל רב, מספיקה הצצה קטנה באתר Youtube בכדי לגלות שהסרטונים הכי נצפים בתחום הרכב הם סרטונים של מרוצי דראג שונים. מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, נמסר כי ב.מ.וו i4 תשווק בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2022.
למה כל ההקדמה הזו? כי ב.מ.וו מספקת לנו הצצה נוספת אל ב.מ.וו i4 החשמלית שהיא גרסת הנעה חשמלית לסדרה 4 גראן קופה החדשה, שטרם נחשפה, והיא רוצה להראות שלנו שהיא עדיין ב.מ.וו אמיתית או כפי שאמורים בחברה "להאיץ מהיר בקו ישר זה פשוט לא מספיק ל-ב.מ.וו" או כפי שציין מנהל הפרויקט של הדגם "ב.מ.וו i4 מציעה את כל מה שדגמי החברה מייצגים - והיא גם מכונית חשמלית".
ב.מ.וו i4 תוצג בבכורה עולמית בעוד מספר חודשים וכרגע היא מסיימת את שלב הפיתוח הדינאמי הסופי, זה השלב שתכלס נוהגים ברכב ומבצעים ליטוש אחרון למתלים, להיגוי, למערכת הבלימה ולכל מערכות העזר האלקטרוניות המשפיעות ושולטות על התחום הדינמי, כגון מערכת ARB בה מצוידים כל הדגמים החשמליים של ב.מ.וו, מערכת הבולמת במהירות שיא גלגל הקרוב לאיבוד אחיזה ובולמת את הגלגל הפנימי בזמן סיבוב לטובת ניהוג חד יותר.
ב.מ.וו i4,בגרסתה הבכירה בשלב זה, תצויד בשני מנועים חשמליים בהספק כולל של 530 כ"ס שיאפשרו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4 שניות. הדגם יציע טווח נסיעה מרשים של עד 600 ק"מ בתקן WLTP ויכולת טעינה אולטרה מהירה בזכות שימוש במארז סוללות הפועל במתח של 800V.
ב.מ.וו מצרפת להודעה סרטון בו אפשר לראות את מנהל הפרויקט של הדגם נוהג, משבח ומהלל את האיזון בין נוחות, ניהוג ויכולות דינמיות, אבל גם לא תתקשו גם לראות שהרכב בהחלט רוכן על המתלים וכאשר מביאים אותו לקצה המתלים צריכים איזו שנייה בכדי לאזן שוב את המרכב בשל הסוללות הכבדות. בקיצור, אם אתם חובבי נהיגה ולא רק ביצועים בקו ישר, כנראה שעדיין עדיף לכם לבחור ב-M4 קומפטישן החדשה לה ביצועי קו ישר דומים אך ניהוג, זריזות והתנהגות מעולם אחר.