פורשה ממשיכה לרענן את משפחת דגמי ה-911 ולאחר שהציגה את ה- 911 GTS החדשה עם הנעה היברידית ואת ה- GT3 החדשה כעת היא מציגה את ה- 911 קאררה T החדשה לשנת 2025, הגרסה המכוונת לחובבי ניהוג ולכן היא גם תשווק באופן בלעדי עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. לראשונה, את ה-911 קאררה T תוכלו להזמין גם במרכב קבריולט.
פורשה 911 קאררה T החדשה עושה שימוש באותו מנוע של ה-911 קאררה הבסיסית: 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 394 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ, שיפור זניח לעומת הדגם היוצא. המנוע הזה משודך כאמור לתיבת 6 הילוכים ידנית, עם גז ביניים אוטומטי, והשילוב הזה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות ולמהירות מרבית של 295 קמ"ש.
כל זה די דומה ל-911 קאררה הרגילה, מה שמייחד את דגם T הוא השיפורים והשדרוגים להם זכה הדגם, כגון תוספת חבילת ספורט כרונו כסטנדרט, בולמים אדפטיביים כסטנדרט עם הנמכת מרכב של 10 מ"מ, מערכת בלימה משודרגת עם צלחות 350 מ"מ מלפנים ומאחור (לעומת 330 מ"מ בדגם היוצא) וקליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים (4 בדגם היוצא), מוטות מייצבים קשיחים יותר להפחתת זוויות הגלגול, דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי מכאני ועוד.
בנוסף לכך הדגם זכה למקצה הפחתת משקל שבוצע באמצעות הסרה של חלק מחומרי הבידוד, התקנה של שמשות קלות יותר ואם תוסיפו את מושבי הבאקט עם מסגרת קרבון, תוכלו להעמיד את משקל הדגם על 1,478 ק"ג בלבד שהופכים את הדגם ל-911 הקלה ביותר. הדגם זכה בנוסף לעדכון אווירודינמי קל לשיפור כוח ההצמדה.
כרגיל, בפורשה יודעים היטב איך להוציא את השקלים מהכיס של הלקוח ולכן הם מציעים לו שלל תוספות ושדרוגים, כמו חבילת עיצוב קאררה T הייחודית לדגם, כדי שההזמנה תתפח די מהר עם רשימת התוספות.