פורשה חושפת את דגמי 2024 המחודשים של הקאיין GTS, הגרסה הספורטיבית ביותר של הקאיין גם אם היא לא המהירה ביותר, מקום השמור לקאיין טורבו E-Hybrid ההיברידי לו 739 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות. גרסת ה- GTS של הקאיין זמינה כמובן גם בגרסת הקופה של הקאיין.
הקאיין GTS החדש ממשיך עם מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו של הדגם היוצא אך בזכות מקצה שדרוגים הוא מייצר כעת הספק מרבי של 500 כ"ס ומומנט מרבי של 67.3 קג"מ, תוספת של 40 כ"ס ו-5.1 קג"מ לעומת הדגם היוצא. עם הנעה כפולה ותיבת 8 הילוכים אוטומטית משופרת עם העברות מהירות יותר, זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 4.4 שניות, שיפור של 0.1 שניות לעומת הדגם היוצא, ולמהירות מרבית של 275 קמ"ש.
לצד המנוע המשופר נמצא כעת גם זווית שפיעה שלילית גדולה יותר לגלגלים הקדמיים, מתלי אוויר אדפטיביים, כסטנדרט, בכיול ייחודי לדגם הכוללים הנמכת מרכב נוספת של 10 מ"מ כך שמדובר בהנמכת מרכב של 30 מ"מ לעומת הדגמים הרגילים של הקאיין. על מערכות ההנעה והמתלים אחראיות מערכות הבקרה האלקטרוניות של פורשה, PASM על המתלים ו-PTV Plus על חלוקת הכוח.
בצד הויזואלי, כמו הדגם היוצא, חבילת השחרה מלאה, חישוקי "21 בעיצוב ייחודי, חצאיות צד בולטות, עיצובים קצת שונים לפגושים ועוד, מעניקים לדגם את המראה הדינאמי המתבקש.
תא הנוסעים של הקאיין GTS החדש מתבסס כמובן על המוכר לנו משאר דגמי מתיחת הפנים של הקאיין שהוצגו עוד בשנת 2023, על זה הקאיין GTS מוסיף גלגל הגה ספורט כסטנדרט ושימוש נרחב באלנקטרה על התקרה, הדשבורד מושבי הספורט, גלגל ההגה ועוד.
בשוק האמריקאי תאלצו להיפרד מסכום של החל מ-$124,900 לקאיין GTS או החל מ-$129,500 לקאיין GTS קופה, בישראל תאלצו כמובן לשלם הרבה יותר, החל מ-1,195,000 שקל לקאיין GTS והחל מ-1,235,000 שקל לקאיין GTS קופה. הדגם יהיה זמין בישראל החל מהרבעון השלישי של 2024.