פורשה 911 האייקונית חוגגת 60 שנות דגם וכחלק מהחגיגות של פורשה לדגם היא מציגה את דגם 911 S/T שהוא דגם מחווה קיצוני אך עם אלמנטים של רטרו. פורשה תייצר מהדגם רק 1,963 יחידות ועל כל יחידה היא דורשת סכום של $290,000.
בבסיסה, פורשה 911 S/T היא 911 GT3 טורינג אך עם מגוון רחב של שדרוגים ומראה רטרו. מאחור נמצא את מנוע ה-4.0 ליטר שישה צילינדרים השטוח של פורשה בהספק מרבי של 525 כ"ס ומומנט מרבי של 47.4 קג"מ שנלקח מה- GT3 RS, אך בניגוד לאותה RS בה המנוע הזה משודך לתיבת PDK בלבד, כאן המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד עם יחסי העברה קצרים יותר, לעומת ארוכים במיוחד בשאר הדגמים עם התיבה הזו, וזאת כדי לאפשר לנהג ליהנות מיותר החלפות הילוכים בזמן נהיגה.
באמצעות שדרוג מקיף פורשה הצליחה להפחית ממשקל הדגם כמה עשרות ק"ג כדי להפוך את ה- 911 S/T לגרסה הקלה ביותר של ה- 911 עם משקל עצמי של 1380 ק"ג בלבד. חלקי מרכב רבים הוחלפו בחלקים קלים יותר מסיבי פחמן, חישוקי הגלגלים עשויים ממגנזיום קל משקל, נמצא גם מערכת בלימה קרמית עמידה וקלה יותר, מצבר ליתיום-יון קל יותר, מצמד קל במיוחד לתיבת ההילוכים, גלגל תנופה קל יותר, שגם מאפשר תגובות זריזות יותר של המנוע, ועוד.
לפורשה 911 S/T נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות ומהירות מרבית של 300 קמ"ש. למרות שהיא קלה יותר בכ-70 ק"מ מה- GT3 RS זה נתון איטי ב-0.5 שניות, אי אפשר להתחרות בביצועים שתיבת PDK כפולת מצמדים ומערכת בקרת יציאה מהמקום מאפשרים להשיג מאותה יחידת הנעה בדגם GT3 RS.
מעבר לשלל השדרוגים המכניים שנועדו להפוך את הדגם לרכב שתרצו לקחת בכל יום ורגע לקחת לכבישים צדדיים, נמצא גם עיצוב חיצוני מרהיב עם אלמנטים קטנים של רטרו ותא נוסעים באווירה דומה.