פורשה ממשיכה להרחיב את היצע גרסאות ה-911 המחודשת (992.2) ומציגה כעת את דגמי 2025 החדשים של ה-911 קאררה S אשר זכו למנוע משודרג, מערכת בלימה משודרגת, לצד שדרוג מקיף לאבזור הבסיסי של הדגם שבעבר היה בתוספת תשלום. פורשה 911 קאררה S החדשה, גם בגרסת קבריולט, תשווק בישראל במהלך הרבעון השני של 2025 במחירים של החל מ-1,267,000 ₪ לקאררה S קופה והחל מ-1,367,000 ₪ לקאררה S קבריולט.
מנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו של הקאררה S היוצאת זכה למגדש טורבו חדש ולמצנן ביניים משופר, כך שכעת הוא מייצר הספק מרבי של 480 כ"ס (תוספת של 30 כ"ס מהדגם היוצא) ומומנט מרבי של 54.0 קג"מ.

בשילוב עם תיבת 8 הילוכים PDK כפולת המצמדים לקאררה S נתון תאוצה 0-100 קמ"ש 3.5 שניות או 3.3 שניות עם תוספת של חבילת ספורט כרונו הכוללת בקרת יציאה מהמקום. המהירות המרבית עומדת על 308 קמ"ש. לשם ההשוואה, ל-911 קאררה קופה הבסיסית הספק מרבי של 400 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות - עם חבילת ספורט כרונו.

לצד השדרוג ליחידת ההנעה, הקאררה S החדשה מצוידת כעת כסטנדרט בחישוקי "20 מלפנים ו-"21 מאחור, הבולמים זכו לכיול מחדש, הותקנה מערכת פליטה משודרגת ונמצא גם מערכת ניהוג וקטורית PTV+, שלא זמינה בקאררה הבסיסית. גם מערכת הבלימה זכתה לשדרוג משמעותי, זו נלקחה ישירות מה- 911 GTS ההיברידית החדשה עם צלחות בלימה בקוטר 408 מ"מ מלפנים ו-380 מ"מ מאחור, אותה ניתן לשדרג למערכת בלימה קרמית בתוספת של 40,000 שקל (או כ-100,000 שקל בישראל). את המתלים ניתן לשדרג עם חבילת PASM הכוללת בולמים אדפטיביים עם הנמכת מרכב של 10 מ"מ ותוספת של היגוי אחורי.
בצד הויזואלי, ה-911 קאררה S החדשה זכתה לעיצוב חדש לפגוש הקדמי במראה אגרסיבי יותר ולפנסים ראשיים מעודכנים עם חתימת תאורה חדשה.