את המקאן החדש פורשה תשווק בגרסאות בנזין וכן בגרסה חשמלית מלאה. עד לחשיפה המלאה ברבעון הראשון של 2024, פורשה חושפת כעת את תא הנוסעים של הדגם.
המקאן החדש יהיה גם חשמלי אך אין שום דבר "חשמלי" בתא הנוסעים של המקאן EV שכן הוא זהה למראה לשאר תאי הנוסעים העדכניים של פורשה, כמו זה שפגשנו בקאיין המחודש או ממש לאחרונה גם בפאנאמרה החדשה. זה לא דבר רע כמובן שכן זה הופך את המעבר של לקוח מדגם בנזין לדגם חשמלי קל ופשוט יותר.
כמו שאר תאי הנוסעים העדכניים של פורשה מוט ההילוכים עבר לצד גלגל ההגה ומספר הכפתורים צומצם משמעותית למינימום השימושי כגון כפתורים לבקרת האקלים, חימום/אוורור המושבים, עצמת השמע ועוד. מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי קמור בגודל "12.6, במרכז הדשבורד נמצא את מערכת PCM 6.0 החדשה של פורשה עם מסך מגע "12.3 וכאופציה, ניתן להוסיף מסך מולטימדיה "10.9 עבור הנוסע. המקאן החדש יהיה הדגם הראשון של פורשה לעשות שימוש בתצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה עם תצוגה המקבילה לצפייה במסך "87.
המקאן EV מבוסס על פלטפורמת PPE 800V שהיא פלטפורמה ייעודית להנעה חשמלית שתשרת בקרוב גם את הדגם המקביל של אודי, Q6 e-tron. בשלב ההשקה, הגרסה הבכירה של הדגם תשווק עם הנעה כפולה בהספק מרבי של 603 כ"ס ומומנט מרבי של 101.8 קג"מ.
בזכת השימוש בארכיטקטורת 800V לדגם תהיה יכולת טעינה מהירה בהספק של עד 270kW, דבר רצוי כאשר לדגם יש סוללה בקיבולת של 100kWh המאפשרת טווח נסיעה של כ-600 ק"מ.