פורשה מציינת 25 שנה לדגמי ה- GT3 הקיצוניים של החברה עם גרסאות מחודשות לדגמי ה- 911 GT3 מכוונת המסלול וה- 911 GT3 טורינג המעודנת יותר. השינויים לא מרחיקי לכת אך הם כוללים עיצוב חיצוני עדכני ומודרני יותר, מקצה שדרוגים למנוע שחלקו נועד גם כדי לעמוד בתקנות זיהום עדכניות, יחסי העברת הילוכים קצרים יותר לתיבת ההילוכים, אופציה לתוספת של ספסל אחורי לדגם טורינג ועוד. מאורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה בישראל, נמסר כי ה- 911 GT3 החדשה תשווק בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2025 במחיר של החל מ-1,750,000 שקל.
דגמי 2025 של פורשה 911 GT3 ממשיכים עם מנוע ה-4.0 ליטר שישה צילינדרים האטמוספרי של הדגם היוצא המייצר כעת הספק מרבי של 510 כ"ס 8,400 סל"ד, ללא שינוי, ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ, ירידה של 2 קג"מ. פורשה מדווחת כי המנוע זכה למספר עדכונים כולל ראש המנוע, גל זיזים שנלקח מה- GT3 RS, מצערת עם זרימת אוויר משופרת ומצנן שמן משופר. כל זה בצד החיובי ומאפשר למנוע להרגיש "חי" יותר בסל"ד גבוהה, בצד השלילי וכדי לעמוד בתקנות זיהום עדכניות, פורשה נאלצה להוסיף עוד מסנן חלקיקים ועוד שני ממירים, זה מה שגרם לירידה הקלה במומנט וסביר להניח שגם הסאונד הבוקע ממערכת הפליטה יהיה קצת עמום/חלש יותר.
כדי לשמור על רמה זהה של ביצועים לעומת הדגם היוצא לתיבת ההילוכים יש כעת יחס העברה סופי קצר יותר ב-8%, כך שנתון התאוצה 0-100 קמ"ש נותר ללא שינוי על 3.4 שניות עם תיבת PDK או 3.9 שניות עם תיבת 6 הילוכים ידנית. היחס הקצר יותר הפחית את המהירות המרבית ל-311 קמ"ש או 313 קמ"ש, בהתאמה, לעומת 318 קמ"ש או 320 קמ"ש בדגם היוצא.
לטובת הפחתת משקל, פורשה התקינה בדגמי GT3 חישוקי גלגלים חדשים המפחיתים את המשקל הבלתי נתמך בעוד 1.5 ק"ג ולקוחות שיבחרו בחבילת Weissach או חבילת הפחתת המשקל Leichtbau יזכו לחישוקי מגנזיום המפחיתים 9 ק"ג מהמשקל הבלתי נתמך לעומת החישוקים הרגילים. גם מצבר ליתיום-יון 40Ah חדש שהותקן בדגם אפשר להפחית עוד 4 ק"ג ובסך הכל, בגרסה הקלה ביותר של הדגם (עם חבילת Leichtbau) המשקל של פורשה 911 GT3 המחודשת עומד על 1,420 ק"ג בלבד.
דגמי 911 GT3 משווקים באופן מסורתי ללא מושב אחורי לטובת הפחתת משקל אך גם מהסיבה הפשוטה שלדגם קשת התהפכות אינטגרלית (עם אופציה לאחת מקרבון) שלא ממש מאפשרת גישה למושב האחורי. בדגמי הטורינג של ה- GT3 911 אין קשת התהפכות ולכן נוספה כעת האופציה להוסיף מושב אחורי ועבור אותם לקוחות שעדיין רוצים מושבי באקט מקרבון במקום מושבי הספורט הרגילים, נוספו להיצע מושבי קרבון עם קיפול לפני המאפשר כניסה למושב האחורי.
פורשה מדווחת כי הבולמים זכו לכיול מחדש כדי שיוכלו להתמודד טוב יותר עם שיבושים, לא בשביל הנוחות אלא כדי לא לאבד קשר עם הקרקע, ומערכת הפחתת צלילת חרטום זכתה גם היא לעדכון, מערכת שמפחיתה את צלילת החרטום בעת בלימה חזקה.
בצד הויזואלי, דגמי 2025 של פורשה 911 GT3 זכו לפנסי חזית מטריקס LED מעודכנים עם חתימת תאורה חדשה, עדכון קל לפגושים מלפנים ומאחור לטובת שיפור כוח ההצמדה ושיפור זרימת האוויר למערכות הקירור השונות.