כשנה לאחר שהציגה את דגמי i7 החשמליים, על בסיס סדרה 7 החדשה, ב.מ.וו חושפת את גרסת הקצה של ה- i7 החשמלית - i7 M70 xDrive. כאשר דגם זה ישווק בישראל, הוא צפוי לשאת תג מחיר של כ-1.5 מיליון שקל וזה בתנאי שיספיק לעשות זאת עוד השנה שכן בשנה הבאה, המס על חשמליות יעלה והמחיר ישתנה.
ב.מ.וו i7 M70 xDrive מצוידת בשני מנועים חשמליים, קדמי בהספק של 258 כ"ס ואחורי בהספק של 489 כ"ס. למערכת הזו הספק כולל של 650 כ"ס ומומנט מרבי של 112 קג"מ ועל משקל של 2,695 ק"ג ללא נהג, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.
גרסה זו של הדגם נכנסת מעל דגם i7 xDrive60 לו הספק מרבי של 544 כ"ס, מומנט מרבי של 76 קג"מ, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש. כל תוספת הכוח מגיעה מהמנוע החשמלי האחורי החדש שהותקן בדגם i7 M70 עם תוספת של כ-50% להספק.
הסוללה שבדגם היא אותה סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 101.7kWh שמשרתת את שאר דגמי i7 אך כאן היא מספיקה לעד 560 ק"מ לעומת 600 קג"מ בדגם i7 xDrive60 המצויד כמובן באותה סוללה. דגם M70 מצויד כסטנדרט במטען פנימי של 22kW (אופציה בשאר הדגמים) וטעינה מהירה אפשרית עד להספק של 195kW כך שבעשר דקות של טעינה ניתן להוסיף 170 ק"מ לטווח הנסיעה.
אם טווח של כ-560 ק"מ לא מספיק לכם, תוכלו להפעיל את מוד MAX RANGE המפחית את ההספק משמעותית, מקטין את המהירות המרבית ל-90 קמ"ש ומקטין את צריכת האנרגיה של הצרכנים השונים כולל הפסקת הפעלה של בקרת האקלים, חימום/אוורור המושבים ועוד. לפי ב.מ.וו, באמצעות מוד זה ניתן להגדיל את טווח הנסיעה בין 15-25 אחוז. מוד MAX RANGE קיים כמובן בכל שאר דגמי i7 והשימוש המוד הזה לא מיועד ליום יום אלא למקרים בהם, לדוגמה, הגעתם לתחנת טעינה לא פעילה ואתם צריכים להמשיך בנסיעה לתחנה הקרובה הבאה.
כיאה לגרסת הקצה של דגמי i7, הדגם זכה לכיול M ייחודי למתלי האוויר (עם נפח מופחת), לבולמים האדפטיביים ולמערכת איזון המרכב האוטומטית, כיול M ייחודי הוענק גם למערכת ההיגוי, לפעולת מערכת ההנעה הכפולה ולמערכת בקרת היציבות. מאחורי חישוקי ה-"21 הייחודיים של הדגם נמצא מערכת בלימה משודרגת עם צלחות בלימה בקוטר גדול יותר והדגם מצויד כסטנדרט במערכת היגוי לכל הגלגלים, מוטות מייצבים אקטיביים.