ראש חטיבת M של ב.מ.וו (Markus Flasch) הציג אמש בעמוד האינסטגרם הרשמי של חטיבת M וידאו קצר המספקת לנו הצצה ראשונה אל ה- M5 CS, גרסת הקצה האולטימטיבית לדגם הביצועים M5 וככל הנראה גם הגרסה המהווה את אקורד הסיום לדגם F90 M5. את ה-M5 CS ב.מ.וו תחשוף בבכורה עולמית בהמשך החודש.
בחטיבת הכוח נפגוש את מנוע ה-4.4 ליטר V8 טווין-טורבו של ה- M5 קומפטישן אך עם הספק מרבי של 635 כ"ס במקום 625 כ"ס, המומנט המירבי נותר על 76.4 קג"מ והכוח עובד לכביש דרך תיבת 8 הילוכים אוטו' ומערכת ההנעה הכפולה M xDrive הייחודית עם תעדוף ברור לציר האחורי ואפשרות למצד דריפט מלא.
באמצעות שימוש נרחב יותר בקרבון עבור חלקי מרכב שונים,כגון מכסה המנוע, הפיכת המושב האחורי למושב לשני נוסעים בלבד, התקנת חישוקי "20 ייחודיים וקלים במיוחד, מושבים עם מסגרת קרבון של M3 החדשה, מערכת בלימה קרמית כסטנדרט ועוד, M5 CS קלה יותר בכ-70 ק"מ מה- M5 קומפטישן המחודשת שהוצגה בחודש יוני האחרון. עם הפחתת המשקל והתוספת הקטנה לכוח, אפשר לצפות לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש רשמי של כ-3.2 שניות.
בצד הויזואלי, M5 CS תציג גימור ברונזה לגריל הקדמי ולחישוקי הגלגלים, קליפרים באדום, חתימת תאורת יום בצהוב בהשראת דגמי המרוצים של חטיבת M ועוד. בצד המכני אנחנו מצפים לפגוש כיול אגרסיבי עוד יותר לבולמים האדפטיביים והקפיצים של הדגם, שדרוג וחיזוק של חלקי מתלה שונים, היגוי חד יותר ועוד.