יונדאי וקיה מציינות מכירה של 227,919 רכבים חשמליים באירופה מאז שנת 2014, אז קיה השיקה את באירופה את הסול EV החשמלית, הרכב החשמלי הראשון של הקבוצה שיועד לשיווק מסחרי. מתוך סך המכירות יונדאי מכרה 131,719 רכבים.
כאשר קיה השיקה את הסול EV באירופה היא סיימה את שנת 2014 עם מכירות של 662 יחידות בלבד ורק בשנת 2017 מכירות הדגם חצו את 10,000 היחידות בשנה. המפץ החשמלי של קבוצת יונדאי באירופה החל בשנת 2018 עם השקתם של הנירו EV והקונה EV, שני דגמים שנמכרים במחירים נגישים יחסית ומציעים טווח נסיעה משמעותי של כ-305 ק"מ בדגמי הבסיס ועד 483 ק"מ בדגמים הבכירים עם הסוללה הגדולה יותר. משני דגמים אלו מכרה הקבוצה בשנת 2020 כבר כ-100,000 יחידות והשנה המספר צפוי להיות גבוה יותר.
חלוקת המכירות בין הדגמים החשמליים של קבוצת יונדאי עומדת על 91,302 יחידות מיונדאי קונה החשמלי, 58,774 יחידות מהנירו החשמלי, 37,426 יחידות מהסול החשמלית ורק 433 יחידות בלבד מהאיוניק החשמלית.
בקרוב, היצע הדגמים החשמליים באירופה של קבוצת יונדאי יזכה לחיזוק משמעותי עם תחילת השיווק של שני הדגמים החשמליים הייעודיים הראשונים של הקבוצה, מדובר כמובן ביונדאי איוניק 5 וקיה EV6.
בישראל, השנה תחל מהפכת הרכבים החשמליים של יונדאי וקיה עם השקה של לא פחות משלושה דגמים חשמליים חדשים שיצטרפו אל האיוניק החשמלית שהושקה בישראל לפני כשנתיים. בחודש הבא נפגוש בישראל את האיוניק 5, הקרוסאובר החשמלי הייעודי של יונדאי שישווק בישראל בגרסת הטווח הארוך עם 485 ק"מ, ולצידו את הקונה EV החשמלי שישווק בגרסת הטווח הקצר (305 ק"מ) וזאת בכדי ליצור בידול ברור בין שני הדגמים אך בעיקר בכדי לשווק את הדגם במחיר נגיש, מחיר הצפוי להתחרות בזה של הקרוסאוברים החשמליים הסיניים כגון MG ZS EV. האיוניק 5 כבר תשווק במחירים גבוהים יותר הצפויים להתחיל ב-190,000 שקל.
קצת מאוחר יותר השנה, קיה תחל לשווק בישראל את ה- EV6 שהוא דגם מקביל לאיוניק 5 ומצויד באותן יחידות הנעה חשמליות, פלטפורמה, טכנולוגיה ועוד.