טויוטה חושפת באירופה את הסופרה GR Final Edition, גרסה מחוזקת מאוד לסופרה GR שתשווק באירופה במהדורה מוגבלת של 300 יחידות (גלובלית) החל מינואר 2025. מהדורת הסיום של הסופרה זכתה למנוע משופר עם תוספת של 95 כ"ס, קוילאוברים מבית KW, תיבת 6 הילוכים ידנית, מערכת בלימה משופרת ועוד.
מנוע ה-B58 של ב.מ.וו, 3.0 ליטר טורבו, שבגרסה הרגילה של הסופרב GR מייצר הספק מרבי של 340 כ"ס (בארה"ב 387 כ"ס) זכה למקצה שדרוגים מקיף כך שהוא מייצר במהדורה המוגבלת הספק מרבי של 435 כ"ס ומומונט מרבי של 58.1 קג"מ, תוספת של 7.2 קג"מ. התוספת הזו הושגה באמצעות תוכנת ניהול הצתה חדשה למנוע, שיפור זרימת האוויר למנוע, ממיר קטליטי משופר עם זרימה חופשית יותר (הפחתה של הלחץ החוזר) והתקנה של דוד עמעם מטיטניום מבית אקרופוביץ'.
כדגם המיועד לחובבי נהיגה, טויוטה בחרה לשדך את המנוע המשופר לתיבת 6 הילוכים ידנית במקום 8 הילוכים אוטומטית, גם אם זה בא על חשבון ביצועים בקו ישר. טויוטה אמנם לא מציינת את נתון התאוצה של הדגם אך היא מציינת כי מגביל המהירות עומד בדגם על 270 קמ"ש במקום 250 קמ"ש בשאר גרסאות הדגם.
לטובת שיפור היכולות הדינמיות והמושב לנהג טויוטה התקינה בדגם קוילאוברים מבית KW עם כיוון נפרד לשיכוך והחזרה, עדכנה את התכונה השולטת על תגבור ההיגוי, התקינה מוטות מייצבים קשיחים יותר, הגדילה את זווית השפיעה מלפנים ומאחור (קאמבר) ועדכנה את מערכת בקרה הדינאמית של הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה האקטיבי של הדגם לטובת הפחתה של מצבי תת היגוי. לצד זה הדגם זכה בנוסף למגוון חיזוקי שלדה הכוללים גשר קדמי ואחורי מחוזקים והתקנה של תותב אלומיניום קשיח (במקום גומי+מתכת) עבור נקודות העיגון של תת השלדה האחורית.
לטובת שיפור האחיזה טויוטה ציידה את ה- GR Final Edition עם צמיגים רחבים יותר ב-10 מ"מ מלפנים ומאחור, מישלין קאפ 2, המולבשים על חישוקים מחושלים וקלים במיוחד בקוטר של "19 מלפנים ו-"20 מאחור. מאחור טויוטה התקינה כנף גדולה לשיפור כוח ההצמדה במהירויות גבוהות, כנף שנלקחה ישירות ממכונית המסלול GR Supra GT4.
גם מערכת הבלימה, מבית ברמבו, זכתה לשדרוגים עם צלחות בלימה גדולות יותר ורפידות אגרסיביות יותר ולטובת שיפור התחושה צינורות הבלימה הרגילים הוחלפו בצינורות בלימה שזורים בפלדה.
תוספת כוח ובמיוחד אחיזה במנוע שלא תוכנן מראש להיות מנוע לנהיגת מסלול דורשת התייחסות למקרים של הרעבת שמן תחת כוחות פנייה גבוהים. עבור זה טויוטה התקינה באגן השמן של המנוע מדף המונע מצבים בהם שמן לא מגיע למשאבה, לצד זה גם כל מערכת הקירור זכתה למקצה שדרוגים, כולל תוספת של רדיאטור משנה נוסף. התריס שהותקן על מכסה המנוע, גם הוא נלקח מהסופרה GT4, מאפשר פתיחה ידנית לטובת שיפור קירור המנוע בנהיגת מסלול.