חטיבת הספורט TGR של טויוטה מכריזה על מקצה שיפורים לדגמי 2022 של הסופרה ובראשם, האופציה לקבל את הדגם את תיבת 6 הילוכים ידנית שפותחה במיוחד עבור הדגם, בשלב זה לפחות התיבה מוצמדת רק למנוע ה-3.0 ליטר טורבו הבכיר יותר של הדגם ועדיין לא למנוע ה-2.0 ליטר טורבו הבסיסי.
התיבה הידנית כולל מצב גז ביניים אותו ניתן לבטל במעבר למצב נהיגה ספורט ולפי החברה הגברת סאונד מערכת הפליטה דרך מערכת השמע עודכנה עבור הדגם הידני.
תיבת ההילוכים הידנית תהיה זמינה רק ברמת גימור מיוחדת RZ הכוללת בנוסף חישוקי "19 מחושלים בעיצוב ייחודי לרמת גימור זו המפחיתים את המשקל הבלתי נתמך בכל פינה ב-1.2 ק"ג.
מעבר לכך כל דגמי 2022 של הסופרה GR זכו לכיול חדש לבולמים האדפטיביים, התתותבים (בושינג) של המוטות המייצבים הוחלפו בכאלו קשיחים יותר לשיפור התגובה הראשונית לפקודת היגוי וכל מערכות הבקרה האלקטרוניות, כולל זו של תגבור ההיגוי, זכו לכיול מחדש. בנוסף, טויוטה הוסיפה מבחר חדש של שילובי צבעים אפשריים לתא הנוסעים.
לשם התזכורת, טויוטה GR פותחה לצד ב.מ.וו Z4 והיא משווקת עם שני מנועים לבחירה, 2.0 ליטר טורבו עם 252 כ"ס או 3.0 ליטר טורבו עם 387 כ"ס. המנועים של ב.מ.וו כמובן אך הכיול שלהם בכל דגם הוא של טויוטה.