לאחר היעדרות של כשנה משוק הרכב הישראלי, טויוטה קורולה סטיישן (קורולה ספייס) חוזרת לשוק הישראלי כמענה מסוים לעבודה שהקורולה סדאן, המיוצרת בתורכיה, כבר לא משווקת באופן סדיר בישראל מאז שתורכיה הכריזה על הפסקת קשרי המסחר עם ישראל (הקורולה סטיישן מיוצרת בבריטניה). טויוטה קורולה ספייס תשווק עם הנעה היברידית כמובן, ברמת גימור אחת ובמחיר של 179,990 שקל.
טויוטה קורולה ספייס 2024 מצוידת ביחידת ההנעה ההיברידית 1.8 ליטר החדשה (דור 5) של טויוטה עם הספק מרבי של 140 כ"ס, במקום 122 כ"ס בדגם היוצא, סוללת ליתיום-יון קטנה וקלה יותר ומנוע חשמלי משופר עם 95 כ"ס ו-18.9 קג"מ לעומת 71 כ"ס ו-16.6 קג"מ בדגם היוצא. עם יחידת הנעה הקורולה ספייס רושמת שיפור משמעותי בתחום הביצועים עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.4 שניות (לעומת 11.1 שניות בדגם היוצא), מהירות מרבית של 180 קמ"ש לצד צריכת דלק משולבת של 21.7 ק"מ לליטר, שיפור קל לעומת הדגם היוצא.
רק רמת גימור אחת זמינה עם הקורולה סטיישן המחודשת (מתיחת פנים), זו כוללת מולטימדיה "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (אלחוטי), מסך "7 בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, התנעה בכפתור, מצלמה אחורית, תאורה ראשית ואחורית LED, חיישן תאורה, חישוקי פלדה "16, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב וסיוע במעבר נתיב, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים, היגוי אקטיבי, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב, 7 כריות אוויר ועוד. למערכות הבטיחות המתקדמות יכולת לקבל עדכוני OTA לטובת שדרוג היכולות בעתיד.
לקורולה סטיישן אורך של 4,650 מ"מ, רוחב של 1,790 מ", גובה של 1,460 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,700 מ"מ ונפח תא מטען גדול ושימושי של 596 ליטר.