טויוטה משיקה באירופה גרסת בסיס חדשה של הסופרה GR עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 258 כ"ס, זאת לעומת הדגם הבכיר המצויד במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו עם 340 כ"ס. את דגם ה-2.0 ליטר טורבו של הסופרה GR, המבוססת על ב.מ.וו Z4 והוצגה בינואר 2019, טויוטה שיווקה עד היום בשוק היפני בלבד.
מנוע ה-2.0 ליטר הוא מנוע של ב.מ.וו ומוצע גם בדגם Z4 sDrive30i עם נתונים זהים: 258 כ"ס בין 5,000-6,500 סל״ד ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ בין 1,550-4,400 סל״ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' של ZF המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.2 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, זאת לעומת נתון תאוצה של 4.3 שניות בדגם ה-3.0 ליטר הבכיר.
גרסת ה-2.0 ליטר אמנם חלשה יותר, אך נהנית מחרטום קל יותר וה משקל קל יותר משמעותית ב-100 ק"ג לעומת דגם ה-3.0 ליטר. טויוטה מציינת כי בזכות המנוע הקטן והקל יותר, דגם ה-2.0 ליטר מציע התנהגות חדה וזריזה יותר לעומת הדגם ה-3.0 ליטר.
הדגם מצויד כסטנדרט בחישוקי "18, מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה, מולטימדיה "8.8 (של ב.מ.וו) ועוד, יחד עם מפרט מלא של מערכות בטיחות מתקדמות. כאשר הדגם יושק באירופה בחודש מרץ הקרוב הוא ישווק בתחילה במהדורה מוגבלת ל-200 יחידות באירופה, מהדורה הנקראת "Fuji Speedway" ומוצגת בתמונות וכוללת צבע לבן ייחודי עם חישוקי "19 שחורים, חיפוי מראות צד באדום, גימור קרבון בתא הנוסעים ועוד.