טויוטה ורסו ישווק בתחילת השנה הבאה באירופה עם מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל 111 כ"ס שמקורו ב-ב.מ.וו.
הפרי הראשון של הסכם שיתוף הפעולה הטכנולוגי רחב ההיקף בין ב.מ.וו לטויוטה, ימצא בחרטום של המיניוואן הקומפקטי של טויוטה, ה-ורסו, כאשר בינואר 2014 טויוטה תחל לשווק את הדגם עם מנוע טורבו דיזל בנפח של 1.6 ליטר שמקורו ב-ב.מ.וו.
מנוע הטורבו דיזל החדש, שניקרא בטויוטה 1.6 D-4D, מציע הספק מרבי של 111 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי 27.5 קג"מ בין 1,750-2,250 סל"ד. מעניין לדעת מדוע נבחר מנוע זה ולא מנוע ה-1.5 ליטר טורבו דיזל החדש של ב.מ.וו שהוצג עם המיני קופר החדשה.
טויוטה ביצעה שינויים במספר רכיבים בדגם בכדי שיוכל לקבל את המנוע החדש, זה כולל תושבת מנוע חדשה, גל תנופה חדש, בית תיבת הילוכים חדש וכן תוספת של מערכת עצור/סע לטובת שיפור צריכת הדלק. מנוע הדיזל החדש מרחיב את היצע המנועים של הורסו באירופה לארבעה: 1.6 ליטר 130 כ"ס, 1.8 ליטר 145 כ"ס ו-2.0 ליטר טורבו דיזל 122 כ"ס.
השת"פ בין טויוטה ל-ב.מ.וו כולל שיתוף פעולה רחב יותר מקבלתו של מנוע זה, ההסכם כולל פיתוח מערכות הנעה במימן (תא דלק), פיתוח פלטפורמה לרכבי ספורט, פיתוח טכנולוגיות לפלטפורמות קלות משקל וקיום מחקר משותף בתחום סוללות בטכנולוגיית ליתיום-אוויר.