Yangwang U9 היא מכונית הספורט החשמלית של BYD המשמשת כסוג של דגם הילה למותג היוקרה של החברה - יאנגוואנג. זו מכונית עם 4 מנועים חשמליים בהספק משולב של 1306 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 2.36 שניות ומערכת מתלים סופר מתוחכמת המאפשרת לדגם "לרקוד". לאחרונה הדגם אף קבע שיא מהירות של 394 קמ"ש זאת לעומת הגבלה ל- 309 קמ"ש בדגם הסדרתי.
כל זה ועוד לא הספיקו לדגם להפוך לרכב החשמלי המהיר ביותר על מסלול הנורבורגרינג, עם זמן של 7 דקות ו-17.9 שניות יאנגוואנג U9 רחוקה מאוד מפורשה טייקן טורבו GT החדשה ב-10 שניות ועל המסלול זה המון. לטייקן טורבו GT הספק קבוע של 775 כ"ס, הספק בוסט של 1034 כ"ס למשך של עד 10 שניות ולמשך של 2 שניות קצרות ניתן להוציא מהמנועים החשמליים עד 1108 כ"ס. למשך כמה זמן ה- U9 מסוגלת לייצר 1306 כ"ס, את זה אנחנו לא יודעים וזה כנראה חלק בלתי נפרד מהסיבה שהדגם לא הצליח להשיג זמן מהיר יותר מהטייקן של פורשה למרות שהוא חזק יותר.
לצד זה צריך להזכיר כי פורשה זו לא עוד חברה שיודעת לייצר רכב ספורט אלא זו ה- חברה בכל הקשור להשגת זמני הקפה מהירים על הרינג. זה לא רק הרכבים המעולים והמהירים שלה זה גם ההיכרות המעולה שלה עם המסלול "הביתי" הזה כך שהיא יודעת מה הכיול הנכון יותר עבור המסלול הזה. למהנדסים של BYD זה לקח חצי שנה כדי להשיג את זמן ההקפה הזה של המסלול.
זה גם המקום להזכיר שרימאק נבארה עם ארבעת המנועים החשמליים שלה בהספק משולב של 1914 כ"ס קבעה זמן הקפה של 7 דקות ו-5.3 שניות, רק 2.2 שניות מהירה יותר מהטייקן של פורשה.