כחודש בלבד לאחר שחשפה את דגמי 2024 המחודשים והמשופרים משמעותית של הטייקן החשמלית, פורשה חושפת את גרסת הקצה של הדגם, הטייקן טורבו GT, שהיא גם הפורשה החזקה ביותר אי פעם עם הספק מרבי של עד 1108 כ"ס, גם אם הוא זמין למשך של 2 שניות בלבד.
פורשה העלתה את הטייקן טורבו GT, עם חבילת Weissach, על מסלול הנורבורגרינג הגרמני (20.8 ק"מ) אותו היא גמעה בזמן של 7:07.55 דקות, מדובר בשיפור משמעותי של 26 שניות לעומת הטייקן טורבו S ושיפור של 17.45 שניות לעומת טסלה מודל S פלייד עם חבילת המסלול שעד לרגע זה, הייתה מכונית הסדאן החשמלית המהירה ביותר על המסלול הזה.
הטייקן טורבו GT מבוססת על הטייקן טורבו S החדשה כך שגם כאן ההספק הקבוע עומד על 775 כ"ס משני המנועים החשמליים של הדגם והמומנט המרבי עומד על 136.6 קג"מ. שימוש במערכת בקרת יציאה מהמקום יקפיץ את ההספק המרבי ל-1034 כ"ס למשך של עד 10 שניות או 1108 כ"ס למשך של עד 2 שניות מתוך הזמן הזה כדי למנוע חימום יתר של הסוללה. השדרוג המקיף הזה בהספק לעומת הטייקן טורבו S, לה הספק פיק של 952 כ"ס, הושג באמצעות ממיר מתח אחורי המאפשר להעביר זרם של עד 900 אמפר לעומת 600 אמפר בטייקן טורבו S.
על הכביש זה מתורגם לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.3 או 2.2 שניות עם חבילת Weissach, כך שמדובר בדגם מהיר יותר במעט מטסלה מודל S פלייד. למודל S פלייד נתון רשמי של 2.1 שניות אך מדובר במדידה מגלגול שמפחיתה כ-0.2-0.3 שניות מהזמן. נתון ה-0-200 קמ"ש בדגם עומד על 6.6 שניות או 6.4 שניות בהתאמה, נתון 1.4 מייל עומד על 9.5 שניות או 9.4 שניות והמהירות המרבית עומדת על 305 קמ"ש. אם לא תנצלו את כל הביצועים האלו, תוכלו להשיג עם הדגם טווח נסיעה של כ-555 ק"מ.
הטייקן טורבו GT זכתה להפחתת משקל של 75 ק"ג לעומת הטורבו S יחד עם תוספת של ספוילר קבוע קטן שהוא המשך של זה הנשלף חשמלית בהתאם למהירות. בחבילת Weissach הספוילר הקטן הופך לכנף גדולה וקבועה לטובת הגדלת כוח ההצמדה במהירויות גבוהות (עד 220 ק"ג) ובאמצעות הסרה של המושב האחורי, עוד 70 ק"ג הופחתו ממשקל הדגם. להפחתת המשקל מסייעים גם חישוקי ה-"21 האולטרה קלים של הדגם, מושבי הבאקט עם מסגרת קרבון ומערכת הבלימה הקרמית - כל זה מגיע עם הדגם כסטנדרט.
הדגם מהיר ללא ספק אך על זה תאלצו לשלם סכום לא ידידותי של החל מ-$230,000 בשוק האמריקאי.