את זה ש- ב.מ.וו תציג השנה את סדרה 5 החדשה אנחנו כבר יודעים די מזמן, אנחנו גם יודעים כי כמו במקרה של סדרה 7 או סדרה 4 גראן קופה, גם סדרה 5 החדשה תשווק בגרסה חשמלית מלאה בדגם i5. מה שלא ידענו עד עתה הוא ש- ב.מ.וו i5 החשמלית תשווק גם בגרסת סטיישן - i5 טורינג.
מתי כל זה יקרה? בקרוב יחסית. ההשקה של ב.מ.וו i5 סדאן החשמלית תערך בחודש ספטמבר הקרוב ולקראת אביב 2024 תצטרף אליה גרסת הסטיישן.
מתחת לכיסוי שבתמונה נמצאת ב.מ.וו i5 שתהיה זהה ויזואלית לסדרה 5 הרגילה, למעט שינויים קלים. בהתאם לתמונות ריגול שונות של הדגם, אפשר להבחין בחתימת תאורת היום של החדשה של סדרה 5 שכבר לא מנסה להציג איזו אבולוציה לחתימת eagle eye המסורתית של המותג אלא פשוט מציגה חתימה חדשה ושונה לחלוטין.
מה שעוד אפשר לראות בתמונה הוא שהעיצוב של הדגם יהיה שונה מזה של סדרה 7, במיוחד בכל הקשור לעיצוב החזית שצפוי להיות סטנדרטי יותר, מעין סוג של חזרה למקורות, כך שאל תצפו למצוא כאן גריל עצום ממדים כמו בסדרה 7 וגם לא את ההפרדה המפלסית בין תאורת היום, העליונה, לפנסים הראשיים התחתונים לה.
ב.מ.וו מדווחת כי i5 החשמלית תשווק גם בגרסת ביצועים M רק שסביר להניח כי לא מדובר בדגם M מלא אלא במשהו מהסוג של i4 M50, כלומר דגם חזק יותר ועם כיול ספורטיבי יותר אך לא הרבה יותר מכך או בקיצור, עדיין לא תחליף חשמלי מלא לדגם M5. אם צריך לנחש, גרסת הביצועים תהיה בדגם i5 M60 עם אותה מערכת הנעה חשמלית של דגם iX M60, כלומר הנעה חשמלית כפולה בהספק מרבי של 619 כ"ס ומומנט מרבי של 112 קג"מ - במצב בוסט.