אנחנו כמובן לא יכולים לאשר שזו אכן תמונה רשמית של ב.מ.וו i5 החשמלית אשר דלפה לרשת, אך בהשוואה לכל תמונות הריגול של הדגם בהם צפינו עד עתה, זה כלל הנראה כנראה הדבר האמיתי.
כצפוי, סדרה 5 החדשה שמרנית יותר מסדרה 7 החדשה בכל הקשור לעיצוב חזית הדגם, הגריל עדיין גדול אך לא ענק, אין כאן הפרדה מפלסית בין תאורת היום לפנסים הראשיים אך כן יש חתימת תאורה חדשה. העיצוב האגרסיבי למשי של הפגוש הקדמי מסגיר כי מדובר כאן בגרסת M ספורט של הדגם (M60 xDrive) ולוגו M על הכנף הקדמית מאשר שזה אכן המצב. כמו שאר דגמי ב.מ.וו העדכניים, קווי העיצוב של הפרופיל מרוככים.
ב.מ.וו i5 החשמלית מבוססת כמובן על סדרה 5 החדשה שתוצג במקביל, עם שני דגמים אלו ב.מ.וו תוכל להתחרות, בהתאמה, במרצדס EQE ובמרצדס E קלאס החדשה, שנחשפה ממש לאחרונה.
ב.מ.וו i5 צפויה להיות משווקת במספר דגמים, החל מדגם הנעה אחורית בסיס i5 eDrive40 ועד לדגם הביצועים הבכיר M60 xDrive המציע הספק קבוע של 533 כ"ס ועד ל-619 כ"ס ו-112 קג"מ במצב ספורט בוסט הזמני. חלק מגרסאות הדגם צפויות להציע טווח נסיעה של מעל ל-600 ק"מ לצד טעינה מהירה בהספק של עד 195kW המאפשרת בזמן של 10 דקות להוסיף כ-170 ק"מ לטווח הנסיעה.
דגמי סדרה 5 הרגילים יעברו לשימוש מלא בסיוע חשמלי 48V וכמובן שנפגוש גם לפחות שתי גרסאות פלאג-אין לדגם עם טווח נסיעה חשמלי הצפוי לעמוד על כ-100 ק"מ. דגם M5 העתידי, צפוי לעשות שימוש ביחידת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של ב.מ.וו XM, מהלך דומה למה שמרצדס עשתה עם דגמי הביצועים שלה שעברו לעשות שימוש במערכת הנעה היברידית פלאג-אין במקום מנוע בנזין טהור.