פרארי חושפת מכונית קופה בסיסית חדשה למותג, פרארי רומא (Roma), שהיא במידה מסוימת,בבסיסה, גרסת קופה לפרארי פורטופינו הפתוחה, אך שונה מהותית בכל הקשור לעיצוב חיצוני ופנימי.
פרארי רומא היא מכונית קופה 2+ המוגדרת כמכונית GT עם מנוע קדמי-מרכזי והנעה אחורית, כמובן. בחזית נמצא את מנוע ה-3.9 ליטר טווין-טורבו V8 המוכר מהפורטופינו, כאן בהספק מרבי של 620 כ"ס ומומנט מרבי של 77.5 קג"מ - תוספת של 20 כ"ס לעומת הפורטופינו. תחנת הכוח הזו משודכת לתיבת ה-8 הילוכים DCT כפולת המצמדים החדשה של פרארי שהוצגה לאחרונה עם מכונית הקצה ההיברידית, ה-SF90 סטרדלה. כל זה מספיק בכדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.4 שניות ועד למהירות מרבית של 322 קמ"ש.
אמנם מדובר בדגם בסיס בפרארי, אך לא מדובר במכונית קטנה במיוחד. לדגם אורך של 4,656 מ"מ, רוחב של 1,974 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,670 מ"מ. לפרארי רומא משקל של 1,472 ק"ג, קלה בכ-200 ק"ג מהפורטופינו.
העיצוב החיצוני "שקט וזורם" לעומת דגמים אחרים של פרארי, אין כאן קימורים וחיתוכים אגרסיביים אלא עיצוב אלגנטי יחסית ומודרני. גם תא הנוסעים מציג משהו שונה למדי ממה שאנחנו רגילים לפרארי, שפע של טכנולוגיה והתבססות נרחבת על מסכי מגע, כולל אחד המשרת את הנוסע שגם יכול לשלוט על מערכת המולטימדיה, וממשקי מגע על גלגל ההגה ובין המושבים. כמו בכל דגמי פרארי שליטה על המערכות החשובות ניתן למצוא ישירות על גלגל ההגה כך שלנהג אין כמעט סיבה להסיר את אחת הידיים מההגה.
בקונסולה "הצפה" בין המושבים, החוצצת באופן גס בין הנהג לנוסע, נוכל למצוא "טאבלט" המאפשר שליטה על בקרת האקלים, השמע, הטלפון ועוד, מתחת למסך נמצא בורר אלקטרוני לתיבת ההילוכים עם שלושה כפתורים וצמוד אליו משטח מגע הכולל לחצן לשיחת חירום. לוח מחוונים דיגיטלי משלים את המופע הטכנולוגי.
מחירה של הפרארי רומא יעמוד בישראל על כ-1.75 מיליון שקל.