פרארי KC23
פרארי KC23 - אחת ויחידה.
פרארי KC23
פרארי KC23 - אחת ויחידה.

כאשר אתה מיליארדר ואספן ותיק של מכוניות פרארי, אתה מהמעטים בעולם שיכולים לפנות למחלקה לפרויקטים מיוחדים של פרארי ולבנות לעצמך מכונית אחת ויחידה, כזה הוא מי שהזמין לעצמו את פרארי KC23 שפותחה במשך של שנים שנים עבור הלקוח המיוחד הזה על בסיס מכונית המסלול פרארי 488 GT3 Evo. 

 

כמו פרארי 488 GT3 Evo גם פרארי KC23 מיועדת למסלול בלבד זאת למרות שהושקעו בדגם המון אלמנטים ויזואליים בלבד, כמו חופת הזכוכית הייחודית שמסתירה את קורות A הקדמיות ואתם לא רוצים לדמיין את העלות של שמשה ייחודית שכזו. בכדי לשמור על המראה הייחודי הזה הותקנו בדגם דלתות כנפיים שלרוב שמורות רק למכוניות הסופר-על של פרארי. 

 

פרארי KC25
פרארי KC23.

במצב מסלול, לדגם הותאמו חישוקי "18 עם צמיגי סליקס מלאים ולמצב תצוגה הותאמו לדגם חישוקי "21 ו-"22 מאחור כפי שאתם רואים בתמונות וגם את הכנס הענקית מאחור ניתן להסיר לטובת מראה חלק יותר. 

 

תא הנוסעים מבוסס באופן מלא על תא הנוסעים של רכב המסלול פרארי 488 GT3 Evo אך עם מגוון שינויים לעידן המראה הגס המאפיין כל רכב מסלול, זה כולל גם תוספת של מושב לצד הנהג דבר שלא קיים ברכב מסלול. 

 

פרארי KC25
פרארי KC23.

המנוע הוא אותו מנוע 3.9 ליטר V8 טווין-טורבו, אך פרארי לא מציינת את נתוני ההספק של הדגם הייחודי. בגרסת המסלול המנוע מוגבל בהתאם לתקנות להספק מרבי של 600 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 71.6 קג"מ, כרכב שלא חייב לעמוד בתקנות זה יכול להיות הרבה יותר מכך, בפרארי 488 Pista לדוגמה המנוע הזה ייצר הספק מרבי של 720 כ"ס ומומנט מרבי של 78.5 קג"מ. 

תגיות: פרארי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.