המחיר הרשמי של פרארי פורוסאנגווה בישראל הוא אמנם 3,325,000 שקל, אך בפרארי כמו בפרארי כל תוספת קטנה מתומחרת במחיר של איזו מכונית איכותית, כך לדוגמה רק על הצבע הלבן המיוחד של היחידה הראשונה של הדגם בישראל, לבן Bianco Italia, הלקוח נאלץ לשלם תוספת של כ-245,000 שקל, על גג הזכוכית עם שקיפות משתנה עוד 151,000 שקל ועל החישוקים המיוחדים עוד תוספת של 73,000 שקל.
שי פלדמן, מנכ״ל סמלת: ״אנו שמחים מאוד לבשר על תחילת המסירות וההשקה המקומית לדגם החדש של פרארי, שמצטרף למשפחת מכוניות הספורט האגדית בעולם. הפורוסאנגווה מהווה כניסה לסגמנט חדש עם השקת רכב ה-4 מושבים ו-5 דלתות הראשון בפרארי ובכך ממשיך את דרכן של הFF וה-GTC4Lusso בהיצע של מכוניות ספורט עוצמתיות ושימושיות בכל מזג אוויר. כבר לאחר השקת הדגם בעולם בספטמבר בשנה עברה, נמכרו 5 היחידות הראשונות שהוקצו לשוק המקומי ולאחר מאמצים רבים הצלחנו להשיג עוד 4 הקצאות לשוק המקומי".
פרארי פורוסאנגווה הוא הקרוסאובר הראשון אי פעם של פרארי ולשוק המקומי שלנו הוקצו רק 9 יחידות מהמלאי הנוכחי של הדגם, כולן נמכרו עוד לפני שהצלחתם להבין איך לעזאזל הוגים את השם של הדגם הזה. הדגם זוכה להצלחה מסחררת ופרארי, שהקצתה לדגם 20% מכושר הייצור השנתי שלה העומד על כ-15,000 רכבים בשנה, לא עומדת בביקושים לדגם כך שזמן ההמתנה לדגם כבר עומד על מעל לשנתיים.
פרארי פורוסאנגווה הוא מצד אחד כל מה שאפשר לצפות לו מרכב של פרארי, גם אם הוא הכי לא פרארי שיש וזה לא בשל העבודה שלדגם יש 5 דלתות או מראה של קרוסאובר, זו העבודה שזה רכב בו לראשונה מהנדסי פרארי נאלצו לחשוב לעומק גם על מושב אחורי, מרווח לנוסעים, פרקטיקה ושימושיות, תא מטען נגיש ועוד.
בכלל, כל הגישה לתכנון הדגם הייתה שונה מכל פרארי אחרת שכן אף אין אף פרארי אחרת במשקל של כ-2 טון ובמידות ענק עם אורך של 4,937 מ"מ, רוחב של 2,028 מ"מ, גובה של 1,589 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,018 מ"מ. כך לדוגמה, כדי שהרכב ירגיש כמו פרארי אמתית מהנדסי החברה פיתחו מתלים אקטיביים חדשים לחלוטין עבור הדגם (TASV 48V) יחד עם חברת Multimatic. בקצרה, בוכנת הבולם מחוברת לבורג כדורי המופעל ע"י מנוע חשמלי קטן אך חזק מאוד. בצורה זו למערכות הדינמיות ברכב יכולת שליטה מלאה על תנועת הבולם ולמעשה, מערכת המתלים הזו מייתרת את הצורך בהתקנה של מוטות מייצבים.
המתלים האלו מאפשרים לשנות את גובה המרכב כך שבמצב הגבוה ביותר לדגם מרווח גחון של 18.5 ס"מ. לקוחות שמבלים בשלג כבד יוכלו לשדרג את המערכת ולזכות בתוספת של עד 3 ס"מ למרווח הגחון - עד למהירות של 80 קמ"ש.
פרארי פורוסאנגווה מצויד במנוע 6.5 ליטר V12 אטמוספרי המייצר בדגם הספק מרבי של 725 כ"ס ב-7,750 סל"ד ומומנט מרבי של 71.6 קג"מ. המנוע הזה משודך לתיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים, המותקנת על הציר האחורי לטובת חלוקת משקל, המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית. מערכת ההנעה הכפולה שבדגם היא פיתוח מתקדם יותר של מערכת 4RM שהוצגה לראשונה עם פרארי FF, אל חלקו הקדמי של מנוע ה- V12 מוצמדת סוג של תיבת 2 הילוכים האחראית על העברת הכוח אל הגלגלים הקדמיים - הנעה כפולה אפשרית רק עד למהירות של 200 קמ"ש.
כל זה מאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.3 שניות, נתון 0-200 קמ"ש של 10.6 שניות ומהירות מרבית של 310 קמ"ש.