כשלוש שנים וחצי לאחר שחשפה לראשונה את דגם הבסיס של החברה, פרארי חושפת את הרומא ספיידר, גרסת הקבריולט של הדגם שנחשפה אמש באירוע השקה ססגוני במרקש.
בחזית אין שינוי וגם ברומא ספיידר כמו ברומא קופה נמצא שם מנוע 3.9 ליטר V8 טווין-טורבו המייצר הספק מרבי של 620 כ"ס ומומנט מרבי של ומומנט מרבי של 77.5 קג"מ, עם תיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.4 שניות ולמהירות מרבית של 320 קמ"ש - נתונים זהים לאלו של דגם הקופה.
את גג האריג של הדגם, אותו ניתן לקבל במספר צבעים, סוגי אריגים שונים ותפירה קונטרסטית, ניתן לפתוח/לסגור בזמן של 13.5 שניות וניתן לעשות זאת עד למהירות נסיעה של 60 קמ"ש. דרך אגב, הפעם האחרונה בה פרארי עשתה שימוש בגג נפתח רך בדגם עם מנוע קדמי הייתה לפני למעלה מ-50 שנה.
המעבר לגג נפתח גרר תוספת צנועה יחסית של 84 ק"ג למשקל הדגם (1,654 ק"ג) והקטין את נפח תא המטען ל-255 ליטר סמליים. כיאה לרכב קבריולט יוקרתי, הרוכשים יכולים להוסיף למושבים מחממי צוואר המזרימים אוויר חם לאזור העורף.
תא הנוסעים זהה למוכר לנו מדגם הקופה, תא הנוסעים הטכנולוגי ביותר של פרארי עם לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מסך נוסף "8.8 המאפשר לנוסע להפוך לסוג של "טייס משנה" ומולטימדיה "8.4 הכוללת חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. מה שכן שונה במעט הוא גלגל ההגה, כפתורי ומשטחי המגע השטוחים שלא היו נוחים לשימוש שקועים כעת כך שקל יותר לתפעל אותם.
זהו, כל מה שנשאר לכם כעת זה להחזיק כ-2 מיליון שקל בחשבון הבנק בכדי שתוכלו להחזיק בפרארי רומא ספיידר בחנייה.