ב.מ.וו M2 קומפוטיש/ן היא המחליפה של ה-M2 הנוכחית, עם הספק מרבי של 410 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות.
2018 ב.מ.וו M2 Competition היא גרסה חדשה, קיצונית וחזקה יותר, ל-M2 הנוכחית אשר תחליף את זו האחרונה כגרסה הבכירה של סדרה 2.
בחזיתה של ה-M2 קומפטיש'ן אנחנו מוצאים גרסה מחולשת של מנוע השישה צילינדרים 3.0 ליטר טווין-טורבו של ה-M4 וה-M3, כאן עם הספק מרבי של 410 כ"ס בין 5,250-7,000 סל"ד ועם מומנט מרבי של 56 קג"מ המתקבל בין 2,350-5,200 סל"ד. שדרוג משמעותי של 40 כ"ס ו-8.6 קג"מ לעומת ה-M2 היוצאת.
עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים, הממשיכה מהדגם היוצא, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות או 4.4 שניות עם תיבת 6 הילוכים ידנית - שיפור של 0.1 שניות לעומת הדגם היוצא. המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש ותוספת של חבילת M Driver תעלה את ההגבלה ל-280 קמ"ש.
השיפור בביצועים פחות משמעותי מהצפוי וזאת בשל העובדה שה- M2 Competition כבדה יותר בכ-55 ק"ג מהדגם היוצא, בעיקר בשל המנוע החדש. כמו בדגם היוצא, תיבת ההילוכים מעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית ( Active M Differential) המאפשר העברה של עד 100% מהמומנט לאחד הגלגלים מאחור בהתאם למדדים של אחיזה, סבסוב, זווית ההיגוי ועוד.
בצד הוויזואלי, אנחנו פוגשים עיצוב חדש לחזית הדגם, גם בכדי להעניק לדגם מראה מודרני ושונה במעט מזה של הדגם היוצא וגם כי ב.מ.וו הייתה צריכה להוסיף מצנן נוסף עבור המנוע החדשה. בנוסף לכך, בתא המנוע המחודש נמצא גשר חיזוק סקסי מקרבון מחוזק בפלסטיק, דבר שלפי ב.מ.וו משדרג את הקשיחות ומשפר את דיוק ההיגוי. בתא הנוסעים נוכל למצוא מספק שינויים קלים, כולל מושבי M Sport חדשים, כפתור התנעה באדום, גלגל הגה עם כפתורי M לשליטה מהירה על בורר מצבי הנהיגה (ניתנים לאפיון אישי) ועוד.
גם מערכת הבלימה שבדגם זכתה למספר שדרוגים, כולל שימוש בצלחות בילום גדולות יותר וכן שש בוכנות מלפנים וארבע מאחור לעומת ארבע ושתיים בהתאמה בדגם היוצא.