כאשר ב.מ.וו חשפה את הקרוסאובר החשמלי הקומפקטי שלה iX1, היא הציגה גרסה אחת בלבד של הדגם, iX1 xDrive30 עם שני מנועים חשמליים בהספק כולל של 313 כ"ס וסוללה בקיבולת של 66.5kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של כ-413 עד 438 ק"מ, בהתאם לרמת הגימור.
כעת ב.מ.וו מציגה גרסת בסיס חדשה לדגם, iX1 eDrive20, עם מנוע חשמלי קדמי בלבד בהספק של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ ואם זה נשמע לכם מוכר, אתם לא טועים שכן, כצפוי, זו אותה יחידת הנעה חשמלית בסיסית שהוצגה לאחרונה עם מיני קאנטרימן החשמלי החדש. לפי ב.מ.וו לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.6 שניות ומהירות מרבית של 170 קמ"ש.
מה שלא שונה מהדגם הבכיר זו הסוללה שכן שני הדגמים מצוידים בסוללה בקיבולת נטו של 64.7kW ובזכות העבודה שמדובר בדגם קל עם מנוע אחד בלבד טווח הנסיעה של דגם iX1 eDrive20 ארוך יותר ועומד על עומד על 430 עד 475 ק"מ, משתנה בהתאם לרמת הגימור.
כמובן שגם נתוני הטעינה זהים לאלו של הדגם הבכיר, מטען פנימי 11kW מאפשר טעינה ביתית מלאה בזמן של כ-6.5 שעות וטעינה מהירה DC אפשרית עד להספק של 130kW כך שטעינה של 10 עד 80 אחוז אורכת 29 דקות. לקוחות שירצו בכך יוכלו לשדרג למטען פנימי 22kW כך שטעינה ביתית מלאה תתקצר לזמן של 3 שעות ורבע בלבד.
המחיר של דגם iX1 eDrive20 בשוק הבית הגרמני יעמוד על החל מ-47,900 אירו, כלומר זול יותר בכ-7,100 אירו מדגם iX1 xDrive30 הבכיר. רק נזכיר כי המחיר של דגם iX1 xDrive30 בישראל מתחיל מ-361,000 שקל (הדגם התייקר לאחרונה בעשרות אלפי שקלים).
דגם iX1 eDrive20 מצויד בגריל "החשמלי" החדש של ב.מ.וו, גריל אטום עם אלמנט ויזואלי של מעוינים. את הגריל הזה נמצא בהמשך בדגמים חשמליים אחרים של ב.מ.וו והוא מאפשר ליצור בידול ויזואלי ברור יותר בין הגרסאות הרגילות לגרסאות החשמליות.