פורשה טייקן 4S מהווה את גרסת הבסיס לטייקן החשמלית, עם טווח נסיעה מרבי של עד 462 ק"מ והספק מרבי עד 571 כ"ס.
כחודש לאחר שחשפה את הטייקן טורבו והטייקן טורבו S, פורשה חושפת גרסת בסיס זולה משמעותית למכונית החשמלית הראשונה שלה - טייקן 4S. בעוד שמחיר הבסיס לפורשה טייקן טורבו בשוק האמריקאי עומד על החל מ-$150,900, מחיר הבסיס לטייקן 4S יחל ב-$103,800 בלבד, מחיר המציב את הטייקן מול הגרסאות הבכירות של טסלה מודל S.
הטייקן 4S מצויד במערכת הנעה חשמלית, שני מנועים חשמליים קטנים וקלים יותר מאלו שבדגמי הטורבו, בהספק של 530 כ"ס ועם סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 79.2kWh, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.0 שניות, למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש ולטווח נסיעה חשמלי של 405 ק"מ.
לקוחות שירצו טווח נסיעה ארוך יותר יוכלו לשדרג את הדגם לחבילת Performance Battery Plus הכוללת סוללה בקיבולת של 93.4kWh והספק כולל של 571 כ"ס. נתוני הביצועים נותרים ללא שינוי, אך טווח הנסיעה גדל ל-462 ק"מ - בתקן WLTP.
לשם התזכורת, לטייקן טורבו וטורבו S הספק מרבי של 680-761 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 3.2 או 2.8 שניות. דגמים אלו מצוידים כסטנדרט בסוללה הגדולה יותר (93.4kWh) עם טווח נסיעה מרבי של 450 ק"מ בדגם הטורבו ו-412 ק"מ בדגם הטורבו S.
את הסוללה הסטנדרטית ניתן לטעון בעמדת טעינה מהירה בהספק מרשים של עד 225kW, את הסוללה הגדולה יותר ניתן לטעון עד הספק של 270kW. בתנאים אידיאליים, ניתן להטעין את שתי הסוללות מקיבולת של 5% עד 80% בזמן של 22.5 דקות.
בצד הויזואלי, הטייקן 4S נבדל מדגמי הטורבו בחישוקי גלגלים קטנים יותר בקוטר של "19, קליפרים בצבע אדום במקום צהוב, חצאיות צד שטוחות, שימוש בפלסטיק במקום קרבון עבור השפה הקדמית ועוד.