במסגרת תערוכת הטכנולוגיה CES 2023 ב.מ.וו הציגה את הקונספט i Vision Dee, קונספט שמעבר להיותו בסיס להצגת טכנולוגיות חדשות אותן נפגוש על פלטפורמת Neue Klasse החל משנת 2025, הוא גם מציג למעשה את שפת העיצוב הבאה של החברה ואם גם אתם חשבתם שהעיצובים האחרונים של החברה פשוט מוגזמים למראה, כנראה שגם ב.מ.וו מודה בכך ולכן היא מתארת את העיצוב של הקונספט כ"שפת עיצוב מרוככת".
אחת הטכנולוגיות המוצגות עם הקונספט ואותה נפגוש באופן וודאי על פלטפורמת Neue Klasse, כנראה בסדרה i3 החדשה, זו תצוגה עילית מתקדמת הנפרסת לכל רוחבה של השמשה הקדמית. לפי ב.מ.וו לנהג תהיה אפשרות בחירה מבין 5 מצבי תצוגה עילית, החל מתצוגה אנלוגית פשוטה של לוח מחוונים ועד לתוצגת מציאות מדומה מתקדמת. עד לאן ב.מ.וו תיקח את נושא המציאות הוירטואלית, את זה נאלץ לגלות בהמשך. השליטה על התצוגה מתבצעת באמצעות טכנולוגיית shy-tech של ב.מ.וו, טכנולוגיה המאפשרת לשלב חייני מגע במגוון חומרים וכך ליצור כפתורי מגע כמעט על כל סוג של משטח ברכב.
ב.מ.וו מרחיבה את השימוש בדיו דיגיטלי (E Ink) ומה שהחל עם דגם קונספט iX עם אפשרות להחליף בין צבע שחור ללבן, כאן כבר יהיה אפשר להחליף בין 32 צבעים חיצוניים וכאן כבר לא מדובר בצבע אחד אלא אפשרות לשלב בין כל הצבעים, לא באופן חופשי של ציור אלא לפי אזורים קבועים מראש - 240 במספר. הפוטנציאל מעניין אך ממש לא היינו רוצים לגלות את עלות התיקון של צבע כזה. לא רק הצבע דיגיטלי, אלא גם חלונות הצד והגריל הקדמי כוללים תצוגה דיגיטלית, כך לדוגמה ניתן להציג הודעות אישיות על כל החלונות, לשנות את מראה הגריל ממראה של פתוח לאטום ועוד.
העיצוב החיצוני כאמור מציג עיצוב מרוכך, לפי ב.מ.וו זה נועד בכדי לפנות את הבמה לתצוגה הטכנולוגית אך בחברה מודים בנוסף כי מדובר בחזרה למקורות וליסודות שאפיינו את דגמי העבר של החברה. תא הנוסעים ממשיך את המינימליזם המוכר לנו מדגם iX ולפי ב.מ.וו היא מתכננת להפחית עוד יותר את השימוש בכפתורים, בחלק מהמקרים לטובת תפעול קולי טבעי מתקדם. במהלך שנת 2023 ב.מ.וו תמשיך להציג חידושים ופיתוחים חדשים אותם נפגוש בפלטפורמת Neue Klasse.
לכל הסיפור הזה יש נקודה ישראלית. מה שמאפשר ל-ב.מ.וו ליישם את כל הטכנולוגיה הזו אלו החלונות המתקדמים טכנולוגית בפיתוח של החברה הישראלית הבינלואמית Gauzy. טכנולוגיות ״הזכוכית החכמה״ של גאוזי מאפשרת לזכוכית של הרכב לשנות את רמת השקיפות מאטום לדרגות משתנות של שקיפות, וזאת באמצעות קולטנים אלקטרוניים המבקרים אור בצורותיו השונות, כולל אולטרה סגול, אינפרה אדום, ואור בטווח הנראה. גם כאשר מהחוץ החלונות נראים אטומים לחלוטין, חסימה של עד כ-99.5% מהאור, שקיפות הזכוכית נשמרת כדי לאפשר את נראות סביבת הרכב. בין לקוחותיה של גאוזי מצויות חברות שמייצרות זכוכיות לכלי הרכב, יצרניות טלוויזיה שנעזרת בה לצורך פיתוח מסך טלוויזיה שקוף ועוד.