לאחר שחשפה בחודש שעבר את דגמי 2023 המחודשים של X5 ו-X6, ב.מ.וו חושפת כעת את גרסאות הקצה המחודשות של שני הדגמים - ב.מ.וו X5 M ו- ב.מ.וו X6 M. הגרסאות המחודשות של דגמי הביצועים זכו כמובן לאותם שינויים שפגשנו בגרסאות הרגילות, יחד עם יחידת הנעה מעודכנת קלות.
דגמי X5M ו- X6M המחודשים ישווקו מעתה רק בדגמי הקצה קומפטישן עם 625 כ"ס ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ המתקבל בין בין 1,800-5,800 סל"ד, בדיוק כמו בדגם היוצא. זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות (3.8 בדגם היוצא) ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש או 290 קמ"ש עם תוספת של חבילת M Driver.
המנוע הוא אותו מנוע S63 של ב.מ.וו, מנוע 4.4 ליטר V8 טווין-טורבו של הדגם היוצא אך הוא זכה למספר עדכונים כגון מגדש טורבו מעודכן, שדרוג למערכת השמן, צינור יניקה חדש ועוד. בנוסף לכך, ובכדי להציג הפחתה בפליטת מזהמים, ב.מ.וו שידכה אותו הפעם למערכת סיוע חשמלית 48V עם סטרטר/גנרטור המסייע למנוע הבנזין עם 12 כ"ס ו-20.4 קג"מ. סוללת ה-48V הותקנה בתא המנוע כך שהיא לא משפיע כלל על חלל תא הנוסעים או נפח תא המטען.
המנוע משודך לגרסה חדשה של תיבת ה-8 הילוכים אוטומטית M Steptronic המציעה לנהג שלושה כיולים שונים לבחירה וכן העברות הילוכים חדות ומהירות יותר. גם מערכת ההנעה הכפולה של הדגמים, M xDrive, זכתה לגרסה מעודכנת וכך גם הדיפרנציאל M מוגבל ההחלקה מאחור. בחירה במצב 4WD Sport למערכת ההנעה הכפולה מאפשר לנהג לבצע דריפט מבוקר.
הכיול החדש למערכת ההנעה הכפולה, יחד עם מערכת ניהול מעודכנת, אפשר ל-ב.מ.וו להפחית את השימוש במערכת בקרת היציבות, העושה שימוש בבלמים, בכדי לתקן החלקה לא רצויה של הגלגלים כך שכעת מערכת ההנעה הכפולה והדיפרנציאל האחורי לוקחים חלק עיקרי בתיקון החלקה של הגלגלים וכל זה יוצר תחושה זורמת יותר של נהיגה.
לצד זה ב.מ.וו מדווחת על עדכונים ושדרוגים למערכת ההיגוי, כיול חדש לבולמים האדפטיביים ולמוטות המייצבים האקטיביים, שינוי זוויות המתלה מאחור ועוד, כל זה כדי להעניק לרוכשים ניהוג חד יותר ויציבות כיוונית גבוהה יותר במהירויות גבוהות.
שני הדגמים זכו ליחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, כמו שאר דגמי X5/X6 המעודכנים, יחד עם עיצובים חדשים ואגרסיביים יותר לפגושים מלפנים ומאחור, כולל שימוש מוגזם בפלסטיק שחור מבריק שחביב לאחרונה על חטיבת M, והגריל הקדמי החדש זכה לעיצוב בסגנון ב.מ.וו XM ולצלעות אופקיות במקום אנכיות. חישוקי ה-"21 מלפנים ו-"22 מאחור זכו לעיצובים חדשים וקלים יותר בסגנון העדכני של חטיבת M.
בתא הנוסעים נמצא את כל השינויים שפגשנו בגרסאות הרגילות, כולל כמובן עיצוב מעודכן לדשבורד והתקנה של מערכת iDrive8 עם המסך הפנורמי. את מנופי ההילוכים הפשוטים על ההגה ב.מ.וו החליפה במנופים מקרבון.