ב.מ.וו מסירה את הלוט מעל דגמי 2023 המחודשים של ב.מ.וו X5 ו- ב.מ.וו X6 אשר זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני, עיצוב מעודכן לתא הנוסעים בכדי לאכלס את מערכת iDrive 8 החדשה, מערכת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה וחזקה יותר משמעותית ועוד.
בצד הויזואלי, דגמי 2023 המחודשים של ב.מ.וו X6 ו- X5 זכו לפנסים ראשיים חדשים, צרים יותר, עם חתימת תאורה יום חדשה בצורת חצים המשמשת במקביל גם כתאורה המחוונים הקדמית. נמצא גם עיצוב חדש לפגוש הקדמי וכאופציה, הלקוחות יוכלו לבחור בגריל קדמי מואר (בחלק מהדגמים). בנוסף נמצא פנסים אחוריים עם חתימת תאורה חדשה, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ועל כל זה ניתן להוסיף חבילות עיצוב כגון M Sport, M High-gloss Shadowline ועוד.
כצפוי, תא הנוסעים הגיע ישירות מדגם X7 המחודש והעיצוב החדש של הדשבורד והקונסולה בין המושבים נועד בכדי לאכלס את מערכת iDrive 8 עם המסך הפנורמי הענק שלה המשלב שני מסכים בגודל "12.3 עבור לוח המחוונים ו-"14.9 עבור המולטימדיה. המערכת כוללת עדכוני OTA, תפעול קולי טבעי והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי בחיבור אלחוטי.
בתחום ההנעה נמצא לא מעט שדרוגים כולל תיבת 8 הילוכים חדשה (מעודכנת) ומנועים משופרים שכולם מצוידים כעת בסיוע חשמלי 48V עם גנרטור/סטרטר המייצר 12 כ"ס ו-20.4 קג"מ, גם את זה כבר פגשנו בדגם X7 המחודש.
דגם הפלאג-אין X5 xDrive45e מוחלף בדגם X5 xDrive50e החדש שמקבל את אותה מערכת הנעה היברידית פלאג-אין של סדרה 7 החדשה. ההספק הכולל של המערכת הזו עומד על 490 כ"ס והמומנט מרבי על 71.9 קג"מ, שדרוג משמעותי לעומת ה-394 כ"ס ו-61.2 קג"מ של הדגם היוצא. השדרוג הזה הושג בעיקר באמצעות התקנה של מנוע חשמלי חדש בהספק של 197 כ"ס ו-28.5 קג"מ לעומת 113 כ"ס ו-27 קג"מ בדגם היוצא. גם מנוע הבנזין של המערכת, 3.0 ליטר טורבו, זכה לשדרוג והוא מייצר כעת בהספק מרבי של 313 כ"ס לעומת 286 כ"ס בדגם היוצא.
על הכביש התוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.8 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש, זאת לעומת 5.6 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש בדגם היוצא. בנוסף ישנה גם סוללה גדולה יותר בקיבלות של 29.5kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 94-110 ק"מ, בהתאם לרמת הגימור, זאת לעומת 24kWh וטווח של עד 84 ק"מ בדגם היוצא. הטעינה הביתית שודרגה להספק של 7.4kW לעומת 3.7kW בדגם היוצא כך שזמן הטעינה התקצר ל-4.5 שעות.
דגם הבנזין xDrive40i עם מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו מייצר כעת הספק מרבי של 380 כ"ס ומומנט מרבי של 53 קג"מ, תוספת של 40 כ"ס לעומת הדגם היוצא. זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 5.4 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש.
דגמי M50i xDrive הוחלפו בדגמי M60i xDrive אך במקרה זה רק השם זכה לעדכון שכן מנוע ה-4.4 ליטר V8 טווין-טורבו ממשיך לייצר הספק מרבי של 530 כ"ס ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ (זאת למרות שמדובר במנוע מעודכן). כמובן שגם הביצועים לא השתנו עם נתון 0-100 קמ"ש של 4.3 שניות. גם דגם הדיזל xDrive30d נותר ללא שינוי עם הספק מרבי של 286 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ, 0-100 קמ"ש ב-6.1 שניות.
כל דגמי 2023 המעודכנים של ב.מ.וו X5 ו- X6 מצוידים כסטנדרט בבולמים אדפטיביים ובמוטות מייצבים חדשים, את זה ניתן לשדרג לתוספת של קפיצי אוויר, בולמים M אדפטיביים ולתוספת של מערכת היגוי אחורית ודיפרנציאל M אחורי, כל זה בהתאם לדגם או חבילת השדרוג הנבחרת.
מפרט מערכות הבטיחות המתקדמות זכו גם הוא למגוון שדרוגים עם יכולות גבוהות ורחבות יותר, בין היתר נוכל למצוא זיהוי רמזורים, מערכת יציאה בטוחה, בקרת מהירות אוטומטית בהתאם למידע ממערכת הניווט והמצלמה הקדמית, מעבר נתיב אוטומטי מלא, השתלבות בתנועה בכניסה/יציאה ממחלף ועוד. מערכת החניה האוטומטית שודרגה כך שכעת בלחיצת כפתור היא יכולה לנסוע לאחור את 200 המטרים האחרונים באופן אוטונומי ובאמצעות האפליקציה (רק לאייפון) ניתן להחנות את הרכב מחוצה לו.