2019 ב.מ.וו Z4 החדשה
ב.מ.וו Z4 החדשה.
2019 ב.מ.וו Z4 החדשה
ב.מ.וו Z4 החדשה.

Z4 החדשה תשווק בשלושה דגמים, 2.0 טורבו עם 197-258 כ״ס ובדגם M40i הבכיר עם 340 כ״ס. השיווק באירופה יחל רק במרץ 2019.

 

לאחר שחשפה את בחודש אוגוסט האחרון את Z4 החדשה בדגם M40i הבכיר (במהדורת First Edition מוגבלת), ב.מ.וו מציגה כעת את שאר גרסאות הדגם ״הבסיסיות״ יותר וללא חבילת העיצוב האגרסיבית של גרסת ה״מהדורה ראשונה״.

 

דגם הבסיס בהיצע, Z4 sDrive20i, מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו עם הספק מרבי של 197 כ״ס ומומנט מרבי של 32.6 קג״מ המתקבל בטווח של 1,450-4,200 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.6 שניות וצריכת דלק משולבת של 16.7 ק״מ לליטר.

 

2019 ב.מ.וו z4 החדשה
שלושה דגמים בהספקים של 197 עד 340 כוח סוס.

דגם הביניים, Z4 sDrive30i, מצויד בגרסה החדשה והחזקה ביותר של ב.מ.וו למנוע ה-2.0 ליטר שלה. בגרסה זו למנוע הספק מרבי של 258 כ״ס בין 5,000-6,500 סל״ד ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ בין 1,550-4,400 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.4 שניות וצריכת דלק משולבת של 16.7 ק״מ לליטר.

 

הדגם הבכיר כמובן הוא Z4 M40i עם מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו עם 340 כ״ס בין 5,000-6,500 סל״ד ומומנט מרבי של 51 קג״מ בין 1,600-4,500 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.5 שניות וצריכת דלק משולבת של 14.0 ק״מ לליטר.

 

2019 ב.מ.וו z4 החדשה
ב.מ.וו z4 החדשה.

כחלק מחבילת M Performance דגם M40i כולל בנוסף מתלים בכיול M קשיח יותר, היגוי חד יותר, בולמים אדפטיביים, דיפרנציאל אחורי M-Sport, חישוקי ״18 ובורר מצבי נהיגה עם שלושה מצבים בכיול אגרסיבי יותר.

 

כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ הכוללת מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, בקרת יציאה מהמקום ומספר מצבי כיול. דגם M40i מצויד בגרסה ספורטיבית יותר של התיבה בכיול ספציפי של חטיבת M.

 

הדור השלישי של הרודסטר Z4 מבוסס על פלטפורמה חדשה, קלה וקשיחה יותר בכ-30% מזו של הדגם היוצא. גם מידותיו של הדגם צמחו משמעותית לעומת הדגם היוצא ועם אורך של 4,324 מ״מ, רוחב של 1,864 מ״מ, גובה של 1,304 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,470 מ״מ, הוא ארוך יותר ב-85 מ״מ, רחב יותר ב-74 מ״מ, גבוה ב-13 מ״מ ולבסיס הגלגלים נוספו 26 מ״מ.

 

ב.מ.וו z4 החדשה
מעבר לגג רך קל משקל.

אחד השינויים המשמעותיים שנעשו במרכב לעומת הדגם היוצא, הוא המעבר לגג נפתח רך במקום קשיח, זול יותר, ניתן לפתיחה/סגירה חשמלי עד 50 קמ״ש וקל יותר בכ-50 ק״מ. נפח תא המטען גדל ב-50% לעומת הדגם היוצא ועומד כעת על 281 ליטר - ללא תלות במצב הגג.

 

ב.מ.וו ציידה את ה-Z4 החדשה ברשימה ארוכה של אבזור נוחות ובטיחות. מבין המערכות השונות ניתן למצוא לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 ומולטימידה ״10.3, תאורה ראשית LED אדפטיבית, מפתח דיגיטלי תומך NFC המאפשר פתיחה והנעה של הרכב באמצעות המכשיר הסלולרי, משטח טעינה אלחוטי עם שש NFC כך שברגע בו הסלולרי מונח על המשטח ניתן להתניע את הרכב.

 

2019 ב.מ.וו Z4 החדשה תא הנוסעים
שפע של אבזור נוחות ובטיחות ומעבר בעיצוב רטרו של הדגם היוצא לעיצוב מודרני וטכנולוגי.

בנוסף נמצא תצוגה עילית, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת שמע מבית Harman Kardon עם 12 רמקולים ומערכת חניה אוטומטית. המערכת האחרונה כוללת לא רק חניה אוטומטית בניצב או במקביל אלא כולל בנוסף מערכת ייחודית הנקראת Reversing Assistant. המערכת זוכרת את כל תנועות הרכב למרחק של עד 50 מטר, כך שבנסיעה לאחור על אותו הנתיב כל שעל הנהג לעשות הוא לשלוט על דוושת הגז או הבלמים - שימושי לרחובות צרים הנפוצים למדי באירופה.

 

ב.מ.וו תחל לשווק את ה-Z4 החל מחודש מרץ 2019 והיא תיוצר ע״י מגנה שטייר האוסטרית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.