תשווק בהזמנה מיוחדת בלבד, פרארי GTC4 Lusso, מחליפת ה-FF, מציעה במחיר של 2.65 מיליון שקל הנעה כפולה והיגוי לכל הגלגלים, מנוע V12 בהספק של 690 כ"ס ונתון תאוצה של 3.4 שניות 0-100 קמ"ש.
כחודשיים בלבד לאחר שנחשפה לראשונה, אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי לישראל, משיקה את מחליפתה של הפרארי FF – פרארי GTC4 Lusso החדשה, מכונית ה 2+2 הפרקטית ביותר בהיצע הדגמים של פרארי.
פרארי GTC4 לוסו החדשה תשווק בישראל בהזמנה מיוחדת בלבד ובמחיר מחירון התחלתי של 2.65 מיליון שקל. כמו בפרארי FF היוצאת, שהוצגה לראשונה בשנת 2011, גם כאן אנחנו מוצאים מנוע V12 בנפח של 6.3 ליטר ומערכת הנעה כפולה אך ב- GTC4 פרארי שדרגה את מערכת ההנעה הכפולה (4RM-S) והוסיפה מערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים, שנלקחה מה- F12 TDF החדשה.
מנוע ה- V12 שודרג בדגם החדש והוא מייצר כעת הספק מרבי של 690 כ"ס ב-8,000 סל"ד, לעומת 650 כ"ס ב-FF, והמומנט המרבי עומד על 71 קג"מ ב-5,750 סל"ד כאשר 80% מהמומנט זמין כבר החל מ-1750 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים משופרת והביצועים בדגם עומדים כעת על 3.4 שניות 0-100 קמ"ש, שיפור של 0.3 שניות מה-FF, והמהירות המרבית עומדת על 335 קמ"ש.
תא הנוסעים בדגם עוצב מחדש לחלוטין, במרכזו מסך "10.2 בעיצוב מרשים במיוחד עבור מערכת המולטימדיה והניווט (כוללת Apple CarPlay), גלגל ההגה החדש הכולל כעת לא רק כפתורים לשליטה על מערכות הנהגה ברכב אלא גם לשליטה על השמע ומענה לשיחות, כאופציה ניתן להוסיף מסך "8.8 בצד הנוסע המאפשר לו לצפות בנתוני הרכב, כגון מהירות וסל"ד או לשלוט על מערכת המולטימדיה והניווט.
דני איטליאנו, מנכ"ל פרארי מזראטי ציין: "אנו משיקים את מחליפתה של הפרארי FF, הרכב המשפחתי והשימושי ביותר בהיצע רכבי הספורט של פרארי. ה-Lusso 4GTC, מציגה את שיא הטכנולוגיה ועיצוב חדיש ומשודרג מקודמתה. עוד בטרם השקת הרכב בישראל נרשמה התעניינות ממס' לקוחות ואנו במו"מ עם מס' לקוחות פוטנציאליים. אין ספק שיחד עם הגעתה של הפרארי 488 GTB לפני כחודשיים, והגעתה הצפויה של המזראטי לבנטה בחודשים הקרובים אנו נכנסים לסגמנטים חדשים ומאתגרים ומרחיבים את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו".