כריס האריס נוהג בפרארי GTC4 לוסו החדשה, מחלפית ה-FF.
במחיר התחלתי בישראל של 2.65 מיליון שקל, פרארי GTC4 LUSSO החדשה, “המפשחתית" של פרארי המחליפה את הפרארי FF, רחוקה מהשיג ידם של רוב האנשים ולכן מה שלנו נותר הוא לצפות בסקירה על הדגם ולחלום.
בחזית הדגם נמצא מנוע V12 אטמוספרי משופר (6.3 ליטר) בהספק מרבי של 690 כ"ס ב-8,000 סל"ד, תוספת של 40 כ”ס מה-FF, ומומנט מרבי של 71 קג"מ ב-5,750 סל"ד. כל הכוח הזה יורד אל הכביש דרך מערכת הנעה כפולה לפי דרישה, ברוב הזמן ההנעה היא אחורית, וזה מספיק בכדי לדחוף את מכונית הארבעה מושבים של פרארי מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות עד למהירות מרבית של 335 קמ"ש.
מעבר לתא הנוסעים איכותי הרבה יותר, שיפור משמעותי בנוחות הנסיעה בזכות כיול מחדש של מערכת הבולמים האדפטיבית, אחד השינויים המשמעותיים בדגם הוא תוספת מערכת היגוי לגלגלים מאחור.