בחודש יולי אשתקד ב.מ.וו חשפה את דגמי סדרה 2 קופה החדשים (G42) שבניגוד לשאר דגמי סדרה 2/1, שעברו לפלטפורמת הנעה קדמית, היא שמרה על תצורת הנעה אחורית. בפסגת ההיצע של דגמי סדרה 2 קופה נמצאת כמובן ה- M2 והשנה, ב.מ.וו תחשוף את ה- M2 החדשה (G87) אשר תחליף את ה- M2 הנוכחית שהפכה למכונית ה- M הטובה ביותר כיום של החברה, גם כי שאר דגמי M הפכו לרכבים גדולי ממדים ומשקל.
לאור העבודה שהשנה ב.מ.וו M מציינת 50 שנה, אנחנו בהחלט מצפים שהם יעשו מעל ומעבר בכדי להפוך את ה- M2 החדשה לאקורד סיום מרהיב למנועי הבעירה הפנימית בחברה שכן כלל לא בטוח שהדור הבא עדיין יהיה דגם בנזין טהור. לא שיש בעיה עם הנעה חשמלית, אך בשלב זה לא קיימת טכנולוגיה שיכולה להפחית משמעותית במשקל הסוללה בכדי לאפשר ייצור של רכבי ספורט חשמליים קלי משקל.
הטיזר לדגם לא חושף הרבה, אך אם תהיו מרוכזים ברמת הפריים תוכלו להבחין לדוגמה כי לדגם פנסים ראשיים שונים מאלו של שאר דגמי סדרה 2 קופה החדשים או לפחות בעל חתימת תאורה שונה. בנוסף אפשר לראות שכמו שאר דגמי סדרה 2 קופה בתא הנוסעים הותקנה מערכת iDrive8 שאולי לא ממש הולמת דגם ביצועים אך מביאה לדגם את כל טכנולוגיית הקישוריות העדכנית ביותר של ב.מ.וו.
אנחנו בטוחים כי מתחת למכסה המנוע נמצא את מנוע S58 של דגמי M3/M4 הנוכחיים, מנוע שישה צילינדרים טווין-טורבו בנפח של 3.0 ליטר והשאלה היא כמובן מה יהיה ההספק המרבי. הדגם היוצא התחיל עם 370 כ"ס, המשיך ל-410 כ"ס בדגם קומפטישן וסיים את דרכו עם דגם M2 CS המיוחד והיקר עם הספק מרבי של 450 כ"ס. אם צריך לנחש, אפשר לצפות להספק מרבי בגזרת ה-420-430 כ"ס, דבר שישאיר מקום להציג גרסאות משופרות ומשודרגות בהמשך שיוכלו להגיע בקלות להספקים של עד 500 כ"ס.
M2 החדשה תשווק עם הנעה אחורית ובשלב זה לא ידוע אם ב.מ.וו מתכננת לשווק את הדגם גם עם הנעה כפולה, כמו כל שאר דגמי M האחרונים. שאלה נוספת היא האם הדגם ישווק עם תיבת 6 הילוכים ידנית בנוסף לתיבת ה-8 הילוכים אוטומטית בה הדגם יצויד, במקום תיבת 7 הילוכים DCT ששירתה את הדגם היוצא.