ב.מ.וו 530e ההיברידית זוכה לסוללה משופרת, המעניקה לדגם טווח נסיעה חשמלי של 49-57 ק"מ, ולראשונה הדגם משווק אופציה להנעה כפולה xDrive.
ב.מ.וו משדרגת את הגרסה ההיברידית פלאג-אין של מכונית הסאלון שלה, 530e, באמצעות סוללה גדולה יותר המספקת טווח נסיעה חשמלי ארוך יותר ובאופציה להנעה כפולה xDrive המוצעת לראשונה בגרסה ההיברידית של סדרה 5.
בזכות שימוש בתאים מתקדמים יותר, ב.מ.וו הצליחה לייצר מארז סוללות בגודל זהה לדגם הנוכחי אך בקיבולת גדולה משמעותית של 12kWh לעומת 9.2kWh בדגם הנוכחי. הסוללה החדשה מאפשרת לדגם להשיג טווח נסיעה של 49-57 ק"מ בדגם הנעה אחורית או 46-53 ק"מ בדגם הנעה כפולה בתקן WLTP - תוספת של כ-23 ק"מ בהשוואה לדגם היוצא (בהתאם לתקן הקודם בו נמדד הדגם היוצא).
יחידת ההנעה ההיברידית בדגם נותרה ללא שינוי,שילוב של מנוע 2.0 ליטר טורבו 184 כ"ס עם מנוע חשמלי 113 כ"ס היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק כולל של 252 כ"ס ו-42 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.1 שניות בדגם הנעה אחורית או 6.2 שניות בדגם הנעה כפולה, המהירות המרבית זהה ועומדת על 235 קמ"ש. נסיעה על בסיס המנוע החשמלי בלבד אפשרית עד 110 קמ"ש במצב נסיעה היברידית או 140 קמ"ש במצב חשמלי מלא.
טעינה של הסוללה משקע ביתי סטנדרטי דורשת המשתנה של קצת פחות משש שעות, טעינה באמצעות עמדת טעינה ביתית BMW i Wallbox תקצר את זמן הטעינה לשלוש שעות וחצי. אפליקציית BMW Connected תאפשר לנהג להפעיל מרחוק את בקרת האקלים ברכב. בנסיעה במהירות של עד 30 קמ"ש הרכב מפיק סאונד חיצוני המזהיר את הולכי הרגל מפני התקרבות של הרכב.