לאחר כל הרמזים, ב.מ.וו חושפת את דגמי 2020 המחודשים של סדרה 5 אשר זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן ומודרני יותר, מערכת מיקרו היברידית 48V למנועי הבנזין, דגם פלאג-אין חדש 545e עם 394 כ"ס בנוסף לדגם 530e המוכר, דגם ביצועים M550i חדש עם 530 כ"ס וכן שלל שדרוגים טכנולוגיים.
חיצונית, סדרה 5 החדשה זוכה לפגושים בעיצובים חדשים (בהתאם לסגנון העיצוב), גריל רחב ובולט יותר ופנסים ראשיים חדשים, עם אופציה לתאורת לייזר מתקדמת, הכוללים את חתימת תאורת היום החדשה של ב.מ.וו בה משולבים פנסי האיתות הקדמיים. גם מאחור נמצא פנסים חדשים בסגנון סדרה 3 החדשה, עיצוב חדש לפגוש ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ("18-"20) משלימים את העדכון החיצוני המקיף לדגם. העיצוב החדש לפגושים האריך את הדגם ב-27 מ"מ.
לקוחות שירצו במראה ספורטיבי יותר יוכלו להוסיף את חבילת M Sport המעודכנת (הכולל עוד שלל שדרוגים כגון מתלי ספורט, בלמי M ספורט עם קליפרים באדום במקום בכחול ועוד) ולראשונה, הדגם משווק עם חישוקי "20 מדגם Individual Air Performance שתוכננו להיות קלים במיוחד ועם גרר נמוך יותר.
השינויים בתא הנוסעים מינוריים יותר ומתמקדים בעיקר בצד הטכנולוגי עם התקנה של לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומערכת iDrive 7 העדכנית הכוללת מסך מגע "10.25 כסטנדרט, אותו ניתן לשדרג למסך "12.3. המערכת כוללת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בחיבור אלחוטי מלא. בנוסף נמצא גם סידור חדש לכפתורי השליטה בגלגל ההגה, ממשק בקרת אקלים משודרג ואפשרויות חדשות לגימור בתא הנוסעים.
כל מנועי הארבעה ושישה צילינדרים מצוידים כעת במערכת מיקרו-היברידית 48V המוסיפה בעת הצורך 11 כ"ס המאפשרת חיסכון קל בצריכת הדלק ושיפור תגובת המנוע. מערכת בלימה רגנרטיבית (מעודנת, לא כמו בדגם היברידי מלא) טוענת את סוללת הליתיון-יון 48V וכן מסייעת למערכת החשמל הרגילה (12V) בהפעלת צרכני חשמל שונים כגון בקרת האקלים, חלונות החשמל, תאורה ועוד.
סדרה 5 המחודשת תשווק כעת בחמישה דגמי פלאג-אין, ארבעה בדגם הסדאן - עם הנעה אחורית או כפולה - ואחד בדגם הסטיישן. דגם 530e המוכר והמבוקש בישראל, כבר עודכן לאחרונה ולכן אין שינוי ביחידת ההנעה הזו המשלבת מנוע 2.0 ליטר טורבו 184 כ"ס עם מנוע חשמלי 109 כ"ס יחדיו עם יוצרים יחידת הנעה בהספק מרבי של 292 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש. הסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה של 52-61 ק"מ ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 140 קמ"ש.
דגם 545e xDrive החדש, שיהיה זמין לרכישה באירופה החל מנובמבר 2020, משלב בין מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו 286 כ"ס עם מנוע חשמלי 109 כ"ס יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 394 כ"ס ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. לדגם סוללת ליתיום-יון זהה לדגם 530e אך טווח הנסיעה החשמלי קצר יותר ועומד על 45-54 ק"מ בתקן WLTP.
בנוסף נמצא כמובן מגוון רחב של מנועי בנזין ודיזל: דגם 520i עם 184 כ"ס ו-29.6 קג"מ (7.9 שניות, 235 קמ"ש), דגם 530i עם 252 כ"ס ו-35.7 קג"מ (6.4 שניות, 250 קמ"ש), דגם 540i עם מנוע שישה צילינדרים 333 כ"ס ו-45.9 קג"מ (5.2 שניות, 250 קמ"ש) ודגם הבנזין הבכיר (מתחת ל-M5 כמובן) הוא דגם M550i xDrive עם מנוע 4.4 ליטר V8 טורבו בהספק מרבי של 530 כ"ס ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.8 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.
היצע דגמי הדיזל, שכרגיל לא ממש רלוונטי לשוק המקומי שלנו, כולל את דגם 520d עם 190 כ"ס, דגם 530d שישה צילינדרים עם 286 כ"ס ודגם 540d עם 340 כ"ס.
מפרט מערכות העזר/בטיחות זכה גם הוא לשדרוג. מערכת Driving Assistant Professional כוללת כעת גם פינוי נתיב לרכב חירום (חובה בגרמניה), סיוע במעבר נתיב והתראה לפני התקרבות לצומת. המצלמות סביב הרכב (כחלק ממערכת החניה המתקדמת) מאפשרות הקלטת וידאו באורך של עד 40 שניות של הנעשה סביב הרכב ועוד.